Відділи Mary Kay (Europe) отримали престижні нагороди за лідерство в області розширення прав і можливостей жінок, розвитку жіночого підприємництва, вдосокналення бізнесу та корпоративної соціальної відповідальності

11 березня 2020

«Девіз Mary Kay (Europe) - «Не погоджуйтеся на менше, ніж досконалість!». Вже кілька десятиліть наша компанія докладає максимум зусиль задля усунення традиційних бар'єрів, які заважають жінкам в повній мірі реалізовувати свій потенціал як в бізнесі, так і в особистому житті, допомагаючи їм повірити в себе, використовувати свої досягнення і навички в широкому спектрі можливостей», - зазначила Тара Юстас (Tara Eustace), Президент Mary Kay (Europe).


Понад 80% керівних посад у відділі Юстас займають жінки.









Вікторія Зоря-Яценко

Генеральний директор Mary Kay (Ukraine) Вікторія Зоря-Яценко стала переможницею в категорії «Beauty» рейтингу «Топ-25 успішних бізнес-леді України» за версією видання «Власть денег».

Перемога Вікторії Зорі-Яценко є лише однією з останніх 50 галузевих і позагалузевих нагород, які усі відділення Mary Kay (Europe) отримали за минулий рік, дотримуючись своєї місії просування жінок на керівні посади та їхнього професійного розвитку.












Нижче наведено перелік недавніх досягнень компанії.

Перевага в жіночому лідерстві, підприємництві і розширенні прав і можливостей

  • Генеральний директор Mary Kay (Spain) Джема Аснар (Gema Aznar) була обрана однією з «500 найвпливовіших жінок Іспанії» за версією журналу YoDona. Журнал YoDona відзначає найвпливовіших жінок країни у спеціальному виданні Female Power.
  • Генеральний директор Mary Kay (Russia) Алла Соколова отримала нагороду «Менеджер року» в категорії «Люди року» від видання Russian Business Guide за її внесок в розвиток російської економіки і підприємництва в Росії.
  • Програма «Секрети великого бізнесу з Mary Kay», створена Mary Kay (Russia), була визнана «Найкращим соціальним проектом Росії в 2019 році» в категорії «Соціальне підприємництво».

Перевага в сфері корпоративної соціальної відповідальності та відповідності нормативам

  • Під час щорічного гала-вечора польського національного журналу і сайту Why Story, який висвітлює поточні події в Польщі, компанія Mary Kay Inc. отримала престижну нагороду «The Best and More» за високоякісну продукцію і широку корпоративну соціальну відповідальність.
  • Mary Kay (Moldova) отримала звання «Провідний бренд 2019 року» в категорії «Косметика» у щорічному випуску журналу VIP «100 провідних брендів року». Журнал VIP нагороджує компанії за інновації в різних галузях і за високу обізнаність споживачів про бренди і продукцію.
  • Mary Kay (Spain) отримала «Найвищу нагороду Pyme в області відповідності нормативам» від однієї з найшанованіших фінансових газет Іспанії EXPANSIÓN, яка щороку відзначає найкращі компанії в області дотримання різних стандартів.

Перевага в області прямого продажу

  • Mary Kay (Ukraine) було визнано «Косметичною маркою прямого продажу #1» за версією опитування «Favor of Success».
  • Mary Kay (Belarus) отримала нагороду «Косметична компанія прямого продажу #1» від щорічної національної премії «Number One», завданням якої є популяризація здорової конкуренції і визначення найуспішніших учасників білоруського ринку.

Перевага в області цифрової освіти і друкованих інструментів

  • Компанія Mary Kay була відзначена на конкурсі Spring Omni Awards 2019 і заслужено отримала золоту нагороду в категорії «Освіта» за свою інноваційну систему навчання Link & Learn ™. Платформа електронного навчання включає надійну навчальну програму, призначену задля підтримки навчання незалежних консультантів з краси і розвитку їхнього успіху в бізнесі.
  • Додаток MirrorMe ™ від Mary Kay (Russia) отримав нагороду «Найкраще корпоративне медіа-2019» в категорії «Клієнтські веб-медіа». За допомогою мобільного додатка Mary Kay® MirrorMe ™ охочі можуть створити гарний макіяж без використання будь-яких інструментів і засобів для макіяжу.
  • Журнал Applause, який є освітнім і мотиваційним щомісячним виданням Mary Kay, став лауреатом Російського міжнародного конкурсу корпоративних медіа «Медіа Лідер 2019» в номінації «Найкращий корпоративний журнал».
  • Mary Kay (Russia) отримала престижну нагороду Національного конкурсу російських корпоративних медіа-ресурсів Silver Threads за книгу «Mary Kay on People Management» в номінації «Найкраща корпоративна книга».

Перевага продукції

  • Маючи понад 1500 патентів і команду вчених, які займаються виготовленням інноваційної продукції на основі достовірних результатів, відділи Mary Kay (Europe) зібрали 35 нагород в 2019 році.
  • Продуктами, відзначеними найбільшою кількістю нагород, стали TimeWise Miracle Set 3D®, TimeWise® 3D Foundations, біоцелюлозна ліфтинг-маска TimeWise Repair®, а також гідрогелеві патчі під очі Mary Kay®.

Глобальна перевага

  • У 2019 році Девід Хол (David Holl), генеральний директор Mary Kay, був визнаний одним з «10 найшанованіших генеральних директорів у світі» за версією дослідження RepTrak® консалтингової компанії Reputation Institute.
  • Компанія Mary Kay зайняла 42-е місце в рейтингу 2019 Global Workplace 100 за версією Reputation Institute.
  • Компанія Mary Kay отримала нагороди в підкатегоріях «Fan Favorite» і «Best in Show» за відео про домашнє насильство на Кінофестивалі з корпоративної відповідальності Бостонського коледж-центру.

Про компанію Mary Kay

Понад 55 років тому Мері Кей Еш заснувала свою косметичну компанію, ставлячи перед собою три мети: запропонувати жінкам унікальні можливості, надати чудову продукцію і зробити світ кращим. Ця мрія перетворилася на багатомільярдну компанію з мільйонами Незалежних Консультантів з краси в майже 40 країнах світу. Бренд Mary Kay присвячує себе дослідженню науки про красу і виробництву передових засобів по догляду за шкірою, декоративної косметики, парфумерії. Mary Kay зберігає свою прихильність розширенню прав і можливостей жінок та їхніх сімей шляхом партнерства з організаціями з усього світу, приділяючи особливу увагу підтримці досліджень раку, захисту людей, які постраждали від домашнього насильства, та допомоги дітям.