Звіт зі сталого розвитку за 2025 рік

Mary Kay оприлюднила Звіт зі сталого розвитку за 2025 рік, підкреслюючи ключові досягнення у соціальній, економічній та екологічній сферах

Даллас, Техас, 15 липня 2025

Компанія Mary Kay Inc., всесвітній лідер у сфері сталого розвитку та розширення прав і можливостей жінок, опублікувала Звіт зі сталого розвитку за 2025 рік. Документ містить повний огляд зобов’язань компанії до 2030 року та ключові досягнення 2024 року задля створення позитивного впливу у світі.
Звіт зі сталого розвитку 2025 | Mary Kay

Щорічний звіт висвітлює багаторічну відданість Mary Kay принципам соціальної, економічної та екологічної сталості – основним стовпам її бізнес-стратегії та спадщини, що ґрунтується на місії компанії: «Збагачувати життя жінок» у всьому світі.

"Протягом понад 60 років наша компанія підтримує бізнес-модель та ініціативи, що розширюють можливості жінок, допомагають захищати планету та сприяють розвитку стійких спільнот", – зазначив Раян Роджерс, CEO Mary Kay"Цей звіт підтверджує наші цілі та зобов’язання, водночас відзначаючи конкретні, відчутні результати, яких ми досягли в усьому світі".

Від відповідального виробництва продукції й збереження біорізноманіття до сприяння рівності жінок та економічної інклюзії, а також цифрових інновацій, що розкривають потенціал підприємництва – Mary Kay інтегрує принципи сталого розвитку в усі аспекти своєї діяльності. Нижче – основні досягнення 2024 року:

Екологічна сфера

  • Відповідальне паковання: підтверджено зобов’язання щодо зменшення обсягу пластику, збільшення вмісту переробленого матеріалу (PCR) та використання паковання, що підлягає переробці. Наприклад, флакон Тонізуючого лосьйону для тіла TimeWise® Targeted-Action® на 94% складається з PCR-матеріалу.
  • Сталий ланцюг постачання: 93% пальмової олії, яку використовують наші постачальники, сертифіковано RSPO, а 80% каріте (ши) – від постачальників, які входять до Global Shea Alliance.
  • Управління водними ресурсами: 100% води, яка використовується у глобальному Дослідницько-виробничому центрі Richard R. Rogers (R3) у Техасі, очищується та повертається у місцеву водну екосистему.
  • Партнерства задля впливу: 37-річне партнерство з The Nature Conservancy підтримало 100 природоохоронних проєктів; 16-річна співпраця з Arbor Day Foundation допомогла зберегти екосистеми Техасу та інших регіонів в рамках 34 проєктів.


Соціальна сфера

  • Програма "Рожевий змінює життя": понад $230 млн США у вигляді фінансової допомоги та продукції пожертвувано Mary Kay Inc. і чотирма її благодійними фондами по всьому світу з 1996 року.
  • Розширення прав жінок: понад 600 000 жінок у світі отримали підтримку через різноманітні програми на глобальному, регіональному та місцевому рівнях.
  • Майбутнє STEM: 37 грантів надано молодим жінкам із 16 країн для навчання в галузі STEM; 8 грантів – студенткам у рамках стипендії Madam C.J. Walker, що реалізується The Society of Cosmetic Chemists (SCC) за підтримки Mary Kay.
  • Партнерства задля впливуMary Kay виступила спеціальним організатором нагородження на International Science and Engineering Fair (ISEF) 2024 року.


Економічна сфера

  • Жінки у центрі: 63% працівників Mary Kay у світі – жінки; у 10 ключових ринках 57% керівних посад займають жінки; 60% складу виконавчої команди – жінки (станом на травень 2025).
  • Глобальна присутність: компанія розширила діяльність, вийшовши на ринок Киргизстану.
  • Цифровізація: компанія трансформує процес продажів, поєднуючи цифрові інновації з традиційним індивідуальним підходом до клієнтів. У 2024 році стартувала кампанія “Phygital” у Мексиці та Бразилії; у 2025 – запуск у Колумбії.
  • Адвокація: участь у понад 100 торговельних асоціаціях у різних країнах з питань прямого продажу, підприємництва, догляду за собою, логістики та ланцюгів постачання. У Бразилії Mary Kay долучилася до напрацювання політик для G20 Employment & Education Task Force (B20).

ВІДЗНАКИ У 2024 ТА 2025 РОКАХ:

  • Визнана брендом №1 прямого продажу засобів догляду за шкірою та декоративної косметики у світі (за версією Euromonitor International) у 2023, 2024 та 2025 роках.
  • 9-те місце у рейтингу Forbes Best Brands for Social Impact 2025 серед 3900 брендів. Mary Kay – єдиний косметичний бренд у Топ-10 і єдина компанія прямого продажу у списку.
  • 11-те місце у рейтингу Women’s Wear Daily Beauty Inc. Top 100 Beauty Companies за 2024 рік (оприлюднений у 2025).
  • 5 зірок у рейтингу Newsweek 2025 America's Greatest Workplaces for Women.
  • Нагороджена відзнакою «Leadership in Conservation and Sustainability» від Texan By Nature (TxN) у 2023 та 2024 роках.
  • Отримала нагороду «Top Supply Chain Award 2024» від Supply & Demand Chain Executive за рішення з відстеження вантажів у партнерстві з Tive.


Звіт зі сталого розвитку за 2025 рік відповідає Цілям сталого розвитку ООН і є орієнтиром для партнерів, які прагнуть до спільного позитивного впливу.

Переглянути повний звіт