Даллас, США, 23 вересня 2025
Унікальність цього інструмента на базі штучного інтелекту полягає в тому, що він ґрунтується на науково розробленій шкалі, яка забезпечує інклюзивне й точне розуміння різноманіття відтінків шкіри людини.

Вперше в індустрії прямого продажу цей digital-інструмент використовує передові алгоритми
штучного інтелекту, щоб просканувати обличчя користувача за допомогою смартфона та надати персоналізовані рекомендації відтінку за кілька секунд. Його особливіст
ь полягає у використанні науково обґрунтованої шкали, що враховує широкий спектр відтінків шкіри.
Технологія фіксує тон шкіри користувача за допомогою камери та зіставляє його з найбільш відповідним відтінком тонального засобу Mary Kay, аналізуючи тон шкіри та відповідні RGB*-значення продуктів Mary Kay. Mary Kay має ексклюзивні права на цей інструмент, що робить його справжнім проривом в індустрії прямого продажу**.
«Інструмент на базі ШІ "Підбір тональних засобів" підтримує наше бачення бути рушійною силою змін у світі краси – як у сфері прямого продажу, так і за її межами», – сказала доктор Люсі Гільдеа, головна директорка з бренду та наукових досліджень Mary Kay (Chief Brand and Scientific Officer – CBSO). «Ми впроваджуємо інноваційне глобальне рішення для підбору відтінку за допомогою ШІ, допомагаючи споживачам знайти свій ідеальний тон серед різноманітних текстур у портфоліо тональних засобів Mary Kay®. Використання б’юті-технологій відкриває унікальні можливості для розвитку категорії та формування нового покоління б’юті-спільноти».
Інструмент на базі ШІ "Підбір тональних засобів" відповідає зростаючому попиту на гіперперсоналізовані, технологічні б’юті-рішення на тлі ширших культурних та технологічних трансформацій. Як Бренд №1 у світі в категорії догляду за шкірою та декоративної косметики у сфері прямого продажу за даними Euromonitor International протягом трьох років поспіль*** (2023, 2024 і знову 2025), цей запуск ще раз підкреслює відданість Mary Kay цифровим інноваціям, інклюзивності та підтримці Незалежних Консультантів з краси у всьому світі.
«Запуск нашого ШІ-інструмента для підбору тональних засобів – це ще одне підтвердження нашої відданості інноваціям у персоналізованій красі», – сказав Джеймс Вотлі, директор з інформаційних технологій Mary Kay. «Завдяки ексклюзивній технології ШІ у сфері прямого продажу ми можемо надавати рекомендації щодо відтінків за лічені секунди, роблячи споживчий досвід інтуїтивним, інклюзивним та приємним. Наші Незалежні Консультанти з краси Mary Kay тепер мають потужного цифрового партнера, який підсилює їхній бізнес, зміцнює довіру клієнтів і переосмислює, як саме краса може бути представлена у світі технологій».
Інструмент вже доступний на окремих ринках і буде поступово запроваджуватися у світі впродовж найближчих місяців.
Основні переваги інструменту на базі ШІ "Підбір тональних засобів":
Б’юті-технології: Камера користувача здійснює відстеження в реальному часі з точним визначенням 151 точки обличчя
Інклюзивність: інструмент "Підбір тональних засобів" від Mary Kay побудований на власній 10-рівневій шкалі відтінків, створеній для точного відображення широкого спектра тонів шкіри з урахуванням інклюзивності та максимальної точності.
Ефективність: У споживчих тестах 83% користувачів зазначили, що з великою ймовірністю придбають рекомендований відтінок. У тестах із Незалежними Консультантами з краси Mary Kay 100% респонденток заявили, що вони із задоволенням використовуватимуть цей інструмент у своїй роботі.
Доступність: інструмент "Підбір тональних засобів" інтегрований в онлайн-шопінг Mary Kay, доступний на сторінках продукції, або у розділі «Каталоги» сайту www.marykay.ua Користувачі можуть легко відсканувати обличчя та миттєво знайти свій ідеальний відтінок.
Конфіденційність: інструмент на базі ШІ "Підбір тональних засобів" не зберігає та не обробляє біометричні дані.
* Код RGB означає «red, green, blue» (червоний, зелений, синій). Це колірна модель, яка використовується в цифровій обробці зображень та комп’ютерній графіці для відтворення кольорів. Кожен колір представлений комбінацією значень червоного, зеленого та синього, що зазвичай варіюються від 0 до 255.
** Mary Kay Inc. володіє виключними правами на цей інструмент протягом перших 12 місяців від моменту запуску.
*** «Джерело: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2025 Edition, обсяги продажів за роздрібними цінами (RSP), дані за 2024 рік».