13 вересня 2021
ДАЛЛАС, Техас (13 вересня 2021 р.) – Компанія Mary Kay Inc., яка виступає в підтримку корпоративної соціальної відповідальності в усьому світі, сьогодні опублікувала свою стратегію сталого розвитку «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» (Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow) і зведений звіт із стратегії сталого розвитку та соціального впливу на 2020-2021 роки.
Логотип стратегії «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» (Графіка: Mary Kay Inc.)
«Мова йде не тільки про нас – так було завжди», – сказала Дебора Гіббінс (Deborah Gibbins), операційний директор Mary Kay Inc. – «Галузі декоративної косметики та особистої гігієни знаходяться в перехідному періоді, оскільки компанії безперервно розвиваються, щоб відповідати зростаючим вимогам до екологічно безпечних, прозорих операцій і чистіших продуктів, продуктів етичного походження. Mary Kay вірить в цю еволюцію і підтримує її».
Стратегія «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» розширює бачення Mary Kay до 2030 року і навіть далі. Вона дає уявлення про те, що «виглядає» добре для Mary Kay, Незалежних консультантів з краси, клієнтів і, що найбільш важливо, для всієї планети. Проект «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» був розроблений за участю основних зацікавлених сторін Mary Kay і узгоджений з Цілями сталого розвитку Організації Об'єднаних Націй, що робить Mary Kay ключовою частиною цієї глобальної коаліції для забезпечення кращого майбутнього.
«Попри те, що в галузі і в самій компанії Mary Kay були реалізовані значимі ініціативи, залишається ще багато роботи для пошуку довгострокових рішень екологічних та соціально-економічних проблем», – додала Гіббінс. – «Протягом майже 60 років Mary Kay прагне збагачувати життя жінок, покращувати здоров'я шкіри і надавати позитивний вплив на світову спільноту. Ми дуже раді зробити наступний важливий крок на нашому шляху».
Дебора Гіббінс, операційний директор Mary Kay Inc. (Фото: Mary Kay Inc.)
Ключові фокуси звіту про сталий розвиток:
- Mary Kay оголошує про свою глобальну стратегію сталого розвитку: «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра». Наш комплексний підхід включає в себе три фокуса стійкості – економічний, екологічний та соціальний – через п'ять завдань, що активізуються 15 зобов'язаннями, що забезпечують десятиліття стійких дій.
- Mary Kay сприятиме досягненню 15 з 17 цілей в галузі сталого розвитку (Sustainable Development Goals), визначених Організацією Об'єднаних Націй, і взяла на себе зобов'язання в контексті основних глобальних завдань, включаючи: Десять принципів Глобального договору Організації Об'єднаних Націй, Сім принципів розширення прав і можливостей жінок, Завдання керівників компаній в галузі водних ресурсів та Принципи сталого розвитку океану.
У співпраці з The Nature Conservancy Mary Kay підтримуватиме невеликі сільські джерела для постачання питною водою місцевих сільських громад у Китаї. © Brian Richter
Основні цілі зобов'язань, які необхідно досягти до 2030 року:
- Зменшити на 30%: вміст пластика, викиди вуглецю (зі сферою охоплення 1 і 2) і використання води.
- Розширити права і можливості 5 мільйонів жінок у всьому світі за рахунок розвитку їх підприємницьких навичок.
- Надати підтримку понад 10 мільйонам жертв гендерного та домашнього насильства у всьому світі.
Важливі акценти:
У 2020 році і в першій половині 2021 року Mary Kay продовжила розвивати свою спадщину стійкості і захисту громадських інтересів. Нижче наведені деякі з найяскравіших моментів на шляху компанії.
Досконалість в бізнесі
- 100% директорів та вищих керівників компанії, що базуються в США, пройшли обов'язковий тренінг з питання мимовільних упереджень.
- Гендерна різноманітність на робочому місці: жінки складають 54% глобального керівного складу Mary Kay; 61% співробітників Mary Kay в усьому світі – жінки; 54% світових віце-президентів і вищих керівників – жінки; 59% директорів – жінки (дані за березень 2021 г.).
- Компанія склала незалежний звіт з перевірки бізнесу і даних про різноманітність, щоб представити свій поточний ланцюжок поставок, в який входять компанії, що належать жінкам, меншинам або ветеранам: станом на лютий 2021 роки (дані тільки щодо ланцюжку поставок для США): 12% непрямих і 5% прямих постачальників Mary Kay складають компанії, що належать жінкам, меншинам або ветеранам.
- В даний час в нашому глобальному портфелі продуктів пропонується понад 80 різних тональних основ в широкому діапазоні фактур, які найкраще відповідають всьому спектру різноманітності відтінків шкіри.
- 77% персоналу, який брав участь в наших глобальних маркетингових кампаніях, є жінками (фотографи, режисери, дизайнери, візажисти, стилісти, продюсери і т.і.).
Mary Kay співпрацює з The Nature Conservancy для захисту морських черепах Бісса, що знаходяться під загрозою зникнення через розбудову компаній екотуризму на Соломонових островах, очолюваних жінками. © Christophe Mason-Parker — TNC Photo Contest 2018
Управління продукцією
- Компанія стала учасницею Ініціативи екологічної упаковки косметичних засобів (Sustainable Packaging Initiative for Cosmetics, SPICE). Місія SPICE полягає в забезпеченні екологічно чистої упаковки для косметичних засобів, щоб домогтися значного прогресу в трьох ключових областях: керівництві політикою екологічно безпечної упаковки, стимулювання інновацій в упаковці і забезпеченні прозорості для споживачів.
- Приєдналася до фонду Ellen MacArthur Foundation у якості члена його Мережі і як частина прагнення стати стійкішим бізнесом замкнутого циклу.
Підтримка Mary Kay допомогла The Nature Conservancy підтримати очолювану жінками Мережу стійких лідерів корінних народів, щоб продовжувати процвітати і служити лідерам корінних народів з громад по всій Канаді. Мета цієї програми - домогтися довгострокових результатів в області збереження навколишнього середовища заради людей і природи. © Douglas Croft - TNC Photo Contest 2019
Відповідальне виробництво
- Всесвітня штаб-квартира Mary Kay, глобальне виробниче підприємство, глобальна система розподілу і автоматизована складська система (ASRS), що розташовані в Техасі, США, на 100% працюють на поновлюваних джерелах енергії.
- Докладний базовий аналіз компанії було розпочато в 2019 році і продовжений в 2020 році для визначення її вуглецевого сліду. Вже на першому етапі аналізу була реалізована мета сталого розвитку щодо скорочення на 30% загальної кількості парникових газів зі сферою охоплення 1 і 2. В 2021 році був початий другий етап, що складається з базового аналізу викидів парникових газів зі сферою охоплення 3, щоб розробити ціль до першого кварталу 2022 року.
- Компанія стала членом-засновником двох глобальних ініціатив у співпраці з фондом Arbor Day Foundation – Evergreen Alliance і Time for Trees Initiative, а також учасником ініціативи Trillion Tree Initiative.
- Стала учасником двох найважливіших ініціатив щодо захисту водних ресурсів нашого світу: Завдань керівників компаній в галузі водних ресурсів та Принципів сталого розвитку океану Глобального договору Організації Об'єднаних Націй
Mary Kay допомагає The Nature Conservancy вплинути на узбережжя Мексиканської затоки в Техасі. © Jerod Foster
Розширення прав і можливостей жінок
- Компанія приєдналася до чотирьох коаліцій за рівність статей: Економічна справедливість і права; Феміністський рух за кліматичну справедливість; Технології та інновації для гендерної рівності; Феміністські рухи і лідерство (2021-2026)
- У 2019 Mary Kay® запустила Програму підтримки жінок-підприємців (The Women's Entrepreneurship Accelerator, WEA) – глобальну ініціативу щодо розвитку підприємництва через освіту і розширення прав і можливостей жінок-підприємців за допомогою чотирьох шляхів (освіта, фінансування, пропаганда і участь), що служить пришвидшувачем розвитку підприємництва для всіх жінок у всьому світі.
- Підтримала Глобальний договір ООН в розробці набору інструментів для малого і середнього бізнесу (МСБ) згідно з Принципами розширення прав і можливостей жінок від Структури «ООН-жінки» для 6000 компаній МСБ і компаній всього світу, щоб підтримати рівність статей.
Глобальний соціальний вплив і місцеві спільноти
- Фонд Мері Кей Еш реалізував близько 40 інноваційних проектів з дослідження ракових захворювань і клінічних випробувань; 42% інноваційних проектів з дослідження раку очолюються жінками в той час, як в області клінічних випробувань цей показник досягає 100%.
- Mary Kay Inc. і Фонд Мері Кей Еш підтримали 667 організацій, прихильних справі порятунку життів, які виступають за викорінення гендерного насильства і фінансують жіночі притулки, що надають послуги із захисту, охопивши понад 2 мільйони жінок і дівчат за допомогою 786 унікальних проектів в більш ніж 138 країнах.
- З 2008 року глобальна програма Mary Kay РОЖЕВИЙ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ мала позитивний вплив на життя понад 6 мільйонів жінок та їхніх сімей, встановивши партнерські відносини з понад 3000 організаціями по всьому світу і пожертвувавши понад 16 мільйонів доларів США. У 2020 році організаціям по всьому світу було пожертвувано понад 775 000 доларів США.
Джулія Саймон, директор з правових питань та питань різноманітності в Mary Kay Inc. (Фото: Mary Kay Inc.)
Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра
Огляд п'яти фокусів і 15 зобов'язань
Ділова досконалість
- Наші співробітники: розвивати залучення СПІВРОБІТНИКІВ, втілюючи в життя цінності нашої компанії і плекаючи нашу корпоративну культуру.
- Різноманітність, рівність і інклюзивність: розуміти цілі через ЗНАННЯ, вимагати ДІЙ, забезпечувати стійкі, довгострокові ЗМІНИ.
- Прозорість та захист громадських інтересів: лідирувати через ПРОЗОРІСТЬ і підтримувати через ЗАХИСТ ГРОМАДСЬКИХ ІНТЕРЕСІВ.
Управління продукцією
- Пластик і упаковка: ЗМЕНШИТИ використання пластику в продукції на 30%.
- Вторинна переробка і економіка замкнутого циклу: виробляти 90% паперової упаковки з МАТЕРІАЛІВ ВТОРИННОЇ ПЕРЕРОБКИ.
- Стале постачання: МІНІМІЗУВАТИ вплив на навколишнє середовище, підтримуючи малий бізнес і надаючи переваги для суспільства.
Відповідальне виробництво
- Вуглець: ЗМЕНШИТИ викиди вуглецю (зі сферою охоплення 1 і 2) на 30%.
- Вода: ЗМЕНШИТИ використання води на 30%.
- Виробничі відходи: ВИВЕСТИ 60% виробничих відходів зі звалища.
Розширення прав і можливостей жінок
- Рівність: РОЗРОБИТИ 10-річний порядок денний для вирішення проблем, пов'язаних з правами жінок
- Розширення економічних прав і можливостей: ПОЛІПШИТИ життя 5 мільйонів жінок у всьому світі
- Освіта: НАДАТИ ДОСТУП до освіти для 250 000 дівчат і жінок у всьому світі
Соціальний вплив
- Дослідження раку: ПРОФІНАНСУВАТИ понад 400 000 годин досліджень
- Гендерне насильство: ПІДТРИМАТИ понад 10 мільйонів жінок у всьому світі за допомогою служб підтримки
- Глобальний соціальний вплив і підтримка спільноти: СПІВПРАЦЮВАТИ з понад 500 організаціями для реальних змін
Про компанію Mary Kay
Понад 58 років тому Мері Кей Еш заснувала свою косметичну компанію, ставлячи перед собою три мети: запропонувати жінкам унікальні можливості, надати чудову продукцію і зробити світ кращим. Ця мрія перетворилася на багатомільярдну компанію з мільйонами Незалежних Консультантів з краси в майже 40 країнах світу. Бренд Mary Kay присвячує себе дослідженню науки про красу і виробництву передових засобів по догляду за шкірою, декоративної косметики, парфумерії. Mary Kay зберігає свою прихильність розширенню прав і можливостей жінок та їхніх сімей шляхом партнерства з організаціями з усього світу, приділяючи особливу увагу підтримці досліджень раку, захисту людей, які постраждали від домашнього насильства, та допомоги дітям. www.marykay.ua