Безпечність продукції


БЕЗПЕЧНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ – НАШЕ ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ. ЩОРІЧНО МИ ІНВЕСТУЄМО В ДОСЛІДЖЕННЯ МІЛЬЙОНИ ДОЛАРІВ І ПРОВОДИМО ПОНАД 300 000 ТЕСТІВ, ЩОБ ГАРАНТУВАТИ НАЙВИЩІ СТАНДАРТИ БЕЗПЕКИ, ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОДУКЦІЇ MARY KAY®.

Завдяки поєднанню наукових розробок і розумінню потреб споживачів, команда департаменту досліджень і розробок Mary Kay® постійно створює інноваційну, високоефективну продукцію, що купують у більше ніж 35 країнах світу.
Завдяки тому, що компанія «Мері Кей Інк.» здійснює та контролює кожен рівень виробництва продукту від задумки та підготовки до поставки, кожен новий продукт повинен пройти низку суворих досліджень і процедур тестування споживачами. Наукові співробітники «Мері Кей Інк.» привносять своє інноваційне бачення для вивчення нових інгредієнтів і формул, а також для перевірки їх на безпечність, якість, стабільність, чистоту, ефективність, і, звичайно, визнання покупцями.

Наукові експерти оцінюють кожен окремий компонент і кожен готовий продукт.

Ретельне тестування, так само як і повторне тестування, проводиться і контролюється співробітниками наших науково-дослідницьких лабораторій, серед яких вчені з науковими ступенями, спеціалісти у таких галузях як токсикологія, фармакологія, мікробіологія, хімія і біохімія.

Кожне рішення стосовно того чи іншого засобу засновується на наукових фактах, а не на припущеннях.
«Мері Кей Інк.» спирається на підтверджені фактами наукові дослідження, під час яких застосовувалися найсучасніші технології. Ми не використовуємо інгредієнт, доки тестування не підтвердить його безпечність і ефективність.

Виробництво всіх засобів для догляду за шкірою і декоративної косметики контролюється державними органами.
Перш ніж будь-який засіб надійде у продаж, необхідно підтвердити його відповідність суворим державним нормам. «Мері Кей Інк.» вважає своїм обов’язком зробити понад те, чого вимагає закон, коли справа стосується безпечності продукції для здоров’я.

Незалежні дерматологи й інші медичні експерти відіграють важливу роль у розробці продукції.
Ми проводимо клінічні тестування у незалежних лабораторіях, де добровольці користуються засобами Mary Kay® під суворим наглядом незалежних сертифікованих дерматологів і офтальмологів. Ми також проводимо численні лабораторні тестування, щоб гарантувати відсутність алергічної реакції і подразнень шкіри, і використовуємо передові методи атестації засобів, призначених для використання на ділянці навколо очей.

"Одне з наших корпоративних завдань в «Мері Кей» - це досягнення загальної задоволеності споживачів в усьому світі, зосередивши увагу на якості, вартості, зручності, інноваціях і особистому сервісі"

-Террі Джекс, Віце-президент з досліджень та наукових розробок

КЛІНІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ І ОЦІНКА СПОЖИВАЧІВ

Як частина команди «Мері Кей Інк.» з питань досліджень та наукових розробок, відділ клінічних досліджень і споживацької оцінки працює над вивченням очікувань споживачів від користування продукцією Mary Kay®. Разом зі споживачами вони тестують та оцінюють безпечність, ефективність і загальний вигляд продукції Mary Kay®, допомагають Компанії створювати вигідні і привабливі продукти.

Learn about Mary Kay’s Clinical and Consumer Evaluation department.

КЛІНІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ

Learn about Mary Kay’s Clinical Efficacy Testing.

Клінічні дослідження на ефективність допомагають розробляти і підтримувати твердження, які використовуються у рекламних матеріалах, наприклад, такі: «85% жінок відзначили поліпшення стану шкіри» і «73% відзначили скорочення кількості дрібних зморшок». Ці твердження допомагають споживачам визначити і порівняти ефективність продукту. Дослідження проводяться радою сертифікованих дерматологів з метою експертної оцінки результатів клінічних досліджень.

КЛІНІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА БЕЗПЕЧНІСТЬ

Клінічні дослідження на безпечність оцінюють продукцію Mary Kay® і допомагають визначити ступінь імовірності появи подразнень або алергії у випадку користування нею. Ці дослідження проводяться з метою переконатися у безпечності продукції і надати споживачам важливу інформацію про неї, наприклад, що засіб «підходить для чутливої шкіри і чутливих очей», «підходить для тих, хто користується контактними лінзами» або «некомедогенний».

Learn about Mary Kay’s Clinical Safety Testing.

ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧАМИ

Learn about Mary Kay’s Consumer Testing.

Компанія «Мері Кей Інк.» дослуховується до того, чого хочуть жінки. Як частина постійного зобов’язання Компанії переконуватися в тому, що продукція Mary Kay® відповідає чи перевершує очікування споживачів, щороку тисячі жінок в усьому світі використовують і оцінюють продукцію Mary Kay® під наглядом експертів. Тим самим вони допомагають Компанії краще зрозуміти, які переваги бажають отримати жінки від користування цими засобами. Вивчення думки споживачів також допомагає зрозуміти, як продукція Mary Kay® оцінюється споживачами. Таке вивчення проводиться за допомогою тестування косметики у домашніх умовах, централізованих дослідженнях, а також проведення фокус-груп та інтерв’ю. Ці дослідження допомагають визначити, як нові засоби працюють у комплексі з уже наявними продуктами, а також надають інформацію стосовно того, як споживачі використовують засіб, як часто вони користуються ним, яких результатів чи поліпшень очікують.