Інструкція з
онлайн-реєстрації
Розпочати співпрацю з Компанією можна в будь-який час, а оформлення триватиме не більше 30 хвилин!
Онлайн-реєстрація доступна для громадян України від 16 років та громадян інших країн. Для реєстрації необхідно перейти за посиланням та заповнити відповідну форму.
Якщо у Новачка ще немає Консультантки з краси, вона може його знайти за допомогою Програми електронного пошуку Консультантки.
Гід "Як укласти Угоду"
Для заповнення форми знадобиться:
- Паспорт громадянина України або ID-карта; Посвідка на постійне або тимчасове проживання (для громадян інших країн)
- Реєстрація проживання на території України;
- Довідка про присвоєння ІПН;
- Номер особистого мобільного телефону;
- Адреса особистої електронної пошти;
- Банкіська картка міжнародних платіжних систем VISA, MasterСard, емітованих банками України, КРІМ Приватбанк, або попередня оплата на рахунок Компанії;
- Номер Бізнес-Групи та Консультантський номер Головного Організатора.
Персональні дані, адреса реєстрації, паспортні дані вносяться українською мовою у точній відповідності з паспортом громадянина України.
Для реєстрації у якості Незалежної Консультантки з краси Mary Kay необхідно в процесі реєстрації вкласти копії/скани/фото документів:
- Для громадян України (від 18 років)
- Для громадян інших країн
- Для тих, хто ще не досягли повноліття
- Завантаження знімків екрану із застосунку "Дія"
-
Паспорт (1, 2 стор., сторінка з реєстрацією. При досягненні 25 або 45-річного віку на момент реєстрації потрібно надати/вкласти також копію сторінки з фото у відповідному віці) або копія двох сторін ID-карти та Довідки/Витягу про реєстрацію
-
ІПН
- 1-2 сторона посвідки на тимчасове проживання
- ІПН
- Реєстрація тимчасового мешканця
- Паспорт громадянина
- Обидві сторони ID-картки
- Витяг про місце проживання
- Копія свідоцтва про народження
- Згода від батьків чи законних представників
- 1-3 стор. паспорту, ІПН АБО обидві сторони ID-картки та Витяг про місце проживання одного/двох з батьків/законних представників.Бланк Згоди від батьків для реєстрації неповнолітньої особи у якості Незалежного Консультанта з краси "Мері Кей" Ви знайдете за посиланням.
- єДокумент (скрін з фото, скрін «Повна інформація», Витяг про місце проживання) - діє тільки під час воєнного стану
- Паспорт громадянина України (ІD-картка) (скрін з фото, скрін «Повна інформація», Витяг про місце проживання)
Термін перевірки вкладених під час реєстрації документів становить 2 (два) робочих днів з дати реєстрації. У випадку надання неповного пакету документів їх можна надіслати на електронну адресу UkraineOA@mkcorp.com протягом 30 днів з дати реєстрації.
Консультант-новачок, Головний Організатор і Лідер отримають повідомлення про всі етапи процесу реєстрації електронною поштою. Також Консультант-новачок отримає СМС про успішну реєстрацію із зазначенням наданого номера Консультанта. Тому дуже важливо, щоб контактні дані були вказані коректно.
Cпособи поповнення рахунку Новачка для реєстрації та першого замовлення:
- Через сайт www.portmone.com.ua
- Готівкою чи карткою через ПриватБанк
- Через відділення банку «Райффайзен Банк»
- Через відділення банку «Кредит-Дніпро»
Для здійснення оплати
необхідно зайти на сайт www.portmone.com.ua в розділ «Всі сервіси»/ «Дистрибуція»,
натиснути на логотип «Mary Kay»/Для Нових Консультантів» і заповнити
відповідну форму.
Далі слід ввести номер платіжної картки міжнародних платіжних систем VISA, MasterСard, емітованих всіма українськими банками, КРІМ «Приватбанк»).
- Готівкою через відділення банку «Приватбанк» та мережу терміналів самообслуговування
- Через мережу терміналів самообслуговування та інтернет-банкінг Приват24 при наявності платіжної карти, емітованої банком «Приватбанк».
Для здійснення оплати через термінали «Приватбанку» та додаток «Приват 24» необхідно знайти «Mary Kay», вибрати послугу оплати від Новачка.
У будь-якому відділенні банку «Райффайзен Банк» заповнити заявку на оплату, вказавши в ній:
- 000000001
- Індивідуальний податковий номер
- Прізвище, ім’я, по-батькові
- Код і призначення платежу 01- за товар
- Суму переказу
- Дату переказу
Гроші надходять протягом 4-6 робочих днів.
У будь-якому відділенні банку «Кредит-Дніпро» заповнити
заявку на оплату, вказавши в ній:
- 000000001
- Індивідуальний податковий номер
- Прізвище, ім’я, по-батькові
- Код і призначення платежу 01- за товар
- Суму переказу
- Дату переказу