Розпочати співпрацю з Компанією можна в будь-який час, а оформлення триватиме не більше 30 хвилин!

Онлайн-реєстрація доступна для громадян України від 16 років та громадян інших країн. Для реєстрації необхідно перейти за посиланням та заповнити відповідну форму.
Якщо у 
Новачка ще немає Консультантки з краси, вона може його знайти за допомогою Програми електронного пошуку Консультантки.

Гід "Як укласти Угоду"

Для заповнення форми знадобиться:

Персональні дані, адреса реєстрації, паспортні дані вносяться українською мовою у точній відповідності з паспортом громадянина України.

Для реєстрації у якості Незалежної Консультантки з краси Mary Kay необхідно в процесі реєстрації вкласти копії/скани/фото документів:

  • Для громадян України (від 18 років)
  • Для громадян інших країн
  • Для тих, хто ще не досягли повноліття
  • Завантаження знімків екрану із застосунку "Дія"

  • Паспорт (1, 2 стор., сторінка з реєстрацією. При досягненні 25 або 45-річного віку на момент реєстрації потрібно надати/вкласти також копію сторінки з фото у відповідному віці) або копія двох сторін ID-карти та Довідки/Витягу про реєстрацію

  • ІПН

  • 1-2 сторона посвідки на тимчасове проживання
  • ІПН
  • Реєстрація тимчасового мешканця
  • Паспорт громадянина

  • Обидві сторони ID-картки
  • Витяг про місце проживання
  • Копія свідоцтва про народження
  • Згода від батьків чи законних представників
  • 1-3 стор. паспорту, ІПН АБО обидві сторони ID-картки та Витяг про місце проживання одного/двох з батьків/законних представників.Бланк Згоди від батьків для реєстрації неповнолітньої особи у якості Незалежного Консультанта з краси "Мері Кей" Ви знайдете за посиланням.

  • єДокумент (скрін з фото, скрін «Повна інформація», Витяг про місце проживання) - діє тільки під час воєнного стану
  • Паспорт громадянина України (ІD-картка) (скрін з фото, скрін «Повна інформація», Витяг про місце проживання)


Термін перевірки вкладених під час реєстрації документів становить 
2 (два) робочих днів з дати реєстрації. У випадку надання неповного пакету документів їх можна надіслати на електронну адресу UkraineOA@mkcorp.com  протягом 30 днів з дати реєстрації.
Консультант-новачок, Головний Організатор і Лідер отримають повідомлення про всі етапи процесу реєстрації електронною поштою. Також Консультант-новачок отримає СМС про успішну реєстрацію із зазначенням наданого номера Консультанта. Тому дуже важливо, щоб контактні дані були вказані коректно.


C
пособи поповнення рахунку Новачка для реєстрації та першого замовлення:

  • Через сайт www.portmone.com.ua
  • Готівкою чи карткою через ПриватБанк
  • Через відділення банку «Райффайзен Банк»
  • Через відділення банку «Кредит-Дніпро»

Для здійснення оплати необхідно зайти на сайт www.portmone.com.ua  в розділ «Всі сервіси»/ «Дистрибуція», натиснути на логотип «Mary Kay»/Для Нових Консультантів» і заповнити відповідну форму.
Далі слід ввести номер платіжної картки міжнародних платіжних систем
VISA, MasterСard, емітованих всіма українськими банками, КРІМ «Приватбанк»).

  • Готівкою через відділення банку «Приватбанк» та мережу терміналів самообслуговування
  • Через мережу терміналів самообслуговування та інтернет-банкінг Приват24 при наявності платіжної карти, емітованої банком «Приватбанк».

Для здійснення оплати через термінали «Приватбанку» та додаток «Приват 24» необхідно знайти «Mary Kay», вибрати послугу оплати від Новачка.

У будь-якому відділенні банку «Райффайзен Банк» заповнити заявку на оплату, вказавши в ній:

  • 000000001
  • Індивідуальний податковий номер
  • Прізвище, ім’я, по-батькові
  • Код і призначення платежу 01- за товар
  • Суму переказу
  • Дату переказу

Гроші надходять протягом 4-6 робочих днів.

У  будь-якому відділенні банку «Кредит-Дніпро» заповнити заявку на оплату, вказавши в ній:

  • 000000001
  • Індивідуальний податковий номер
  • Прізвище, ім’я, по-батькові
  • Код і призначення платежу 01- за товар
  • Суму переказу
  • Дату переказу