Лайфстайл

Бізнес з «Мері Кей» — готове рішення для покоління Z

Про «теорію поколінь» не чув хіба що лінивий. Дану теорію активно використовують маркетологи та HR-співробітники, намагаючись глибше пізнати цільову аудиторію і спрогнозувати позицію особистості в колективі та бізнесі.

Дізнатися більше

Аромати міфу: у які «ноти» парфумерного світу не слід вірити?

Існує чимало тверджень та фактів, у які ми продовжуємо вірити завдяки старанням маркетологів або на догоду суспільній думці.
Проте аргумент «так робили завжди» для сучасного динамічного світу більше не діє.

Отже, час переглянути деякі свої переконання, пов’язані зі світом парфумерії, та розвінчати деякі популярні ілюзії.

Детальніше