Аромати міфу: у які «ноти» парфумерного світу не слід вірити?

Існує чимало тверджень та фактів, у які ми продовжуємо вірити завдяки старанням маркетологів або на догоду суспільній думці.
Проте аргумент «так робили завжди» для сучасного динамічного світу більше не діє. 

Отже, час переглянути деякі свої переконання, пов’язані зі світом парфумерії, та розвінчати деякі популярні ілюзії.

1. Парфуми найкраще тестувати на спеціальних смужках.

У процесі свого розкриття аромат змішується із природними оліями на тілі, через що по-різному пахне на шкірі кожної людини. Саме тому найкраще випробовувати аромат на зап’ястку, даючи йому 5-7 хвилин на прояв не лише верхніх, а й середніх нот.

2. Тертя зап’ястків один об одного допомагає аромату краще взаємодіяти зі шкірою завдяки нагріванню.

 Насправді такі дії руйнують зв’язки між молекулами, через що запах стає більш відчутним на короткий період часу. Однак у довготривалій перспективі тертя після нанесення значно знижує загальну стійкість парфумів. Тому найкращий варіант – дати парфумам поглинутися природним шляхом.

3. Парфуми не мають терміну придатності.

 Так, якщо тримати пляшечку в ідеальних умовах: повністю обмежити вплив вологи, сонячного світла, перепадів температури. В умовах навіть періодичного використання та переміщення флакону це неможливо, через що з часом парфуми втрачають свої унікальні ароматичні якості.

4. Чим більший флакон, тим краще.

 Це напряму пов’язано з попереднім пунктом: у побутових умовах дуже тяжко забезпечити ідеальні умови зберігання, а тому улюблений аромат може втратити свої унікальні ноти. Якщо ти маєш у своїй колекції декілька ароматів для різних сезонів/подій, обмежся флаконами 50-100 мл або навіть зручними travel-версіями.

5. Аби краще відчути аромат кожних наступних парфумів, очищуй рецептори зернами кави.

 Парфумери заперечують подібний спосіб. Коли ми вдихаємо аромати, молекули осідають на рецепторах носової порожнини. Кавові зерна самі по собі мають дуже насичений аромат, а тому ще більше перевантажують рецептори, позбавляючи їх найменшої здатності до диференціації запахів. Через це ми вловлюємо лише верхні ноти, упускаючи середні та базові.

6. Якщо ти не відчуваєш аромат, він тобі ідеально пасує.

 Науці відоме поняття «запахової втоми» або простої адаптації до аромату під час тривалої дії цього подразника на рецептори. Це є своєрідною системою захисту, попередженням перевантаження нервової системи. Тому через певний час здатність відчувати запах-подразник просто втрачається. 

7. Парфуми мають на 100% складатися з натуральних інгредієнтів.

 З деяких рослин просто неможливо видобути ефірні олії, що повністю відповідатимуть їхньому аромату. Сюди належать зокрема півонії, фрезії, конвалії, бузок. Відсоток ароматичних олій тут надмалий, а тому відомі нині способи екстракції аромату безпомічні. Ще одна сфера застосування синтетичних компонентів – заміна натуральних інгредієнтів, видобуток яких обмежений захисниками природи. Таким чином, «синтетичні» у даному контексті – лише асоціація до «різноманітні та яскраві», а не «хімічні».

8. Флакон не впливає на аромат. 

 Якщо говорити про стандартні скляні флакони, то їхній дизайн, колір, форма з фізичної сторони впливу на аромат дійсно не мають. Однак ці параметри мають чималий вплив на наше сприйняття аромату. Певні стійкі асоціації (фіолетовий – лаванда, жовтий/помаранчевий – цитрус) змушують нас виділяти серед нот аромату саме ті, що з’являються в асоціативному ряді.

І головне: найкращий експерт у виборі аромату для себе – це ти! Орієнтуйся на свої вподобання та пріоритети.

Обирай улюблений аромат Mary Kay® разом зі своїм б'юті-експертом "Мері Кей"