Компанія "Мері Кей" продовжує співпрацю з Ukrainian Fashion Week!

В цьому році Mary Kay® стала офіційним Beauty-партнером Ukrainian Fashion Week 2018.

Ця співпраця підкреслює те, що Mary Kay® завжди йде у ногу з часом, відслідковує та задає тенденції в б'юті та фешн індустрії. Новинки Компанії виходять на ринок 4 рази в рік, як і сезони моди, допомагають жінкам завжди мати доглянутий та стильний вигляд в залежності від пори року та останніх модних тенденцій.

«Ми дуже раді стати частиною такого визначного творчого проекту, як Ukrainian Fashion Week 2018, і вважаємо, що наша співпраця також внесе свій вклад у розвиток індустрії моди та краси в Україні. 
У партнерстві з Ukrainian Fashion Week, ми хочемо донести важливість догляду за шкірою та використання якісної косметики для створення трендового макіяжу. Адже саме відчуття власної привабливості дарує жінці впевненість у собі, а модне вбрання доповнює образ та робить його довершеним», – коментує Генеральний директор «Мері Кей (Україна)» Вікторія Зоря-Яценко.

Продукція Mary Kay® буде допомагати візажистам створювати образи моделей для показів, а гостям буде запропоновано зробити експрес-макіяж в beauty-corner та сфотографувати його в креативній фото зоні.

Для осінніх показів компанія відібрала 26 найуспішніших Консультантів з краси та підготувала команду візажистів, що пройшла спеціальний курс навчання та підготовки для роботи на бекстейджі Ukrainian Fashion Week. Команду очолила відомий б’юті-мейкапер Martelle, що не лише особисто відібрала учнів, провела цикл підготовчих майстер-класів, а й координує роботу групи з дизайнерами та допомагає у розробці та реалізації образів.

Презентація Лідерського костюма Mary Kay® by ELENA BURBA відбудеться на закритому показі в рамках Ukrainian Fashion Week 4 лютого 2019 року. Для показу дизайнер розробила 5 одиниць гардеробу в єдиному авторському стилі, які можна комбінувати в модні outfits в залежності від випадку та настрою. Брюки, спідниця, жакет та сукня нового дизайну будуть витримані в палітрі трендового коралового відтінку, обраного головним кольором 2019-го року. Колекцію доповнює також блуза з довгим рукавом з ексклюзивним принтом в стилістиці бренду Mary Kay®.

«Я дуже рада співпраці з Mary Kay®. Мені близька філософія бренду, тому я без сумніву взялася розробляти колекцію для Лідерів бізнесу «Мері Кей». Ця колаборація вийшла особливою. Я закохалася в цю колекцію і дуже сподіваюся, що вона припаде до душі й Лідерам. Вірю, що в цих речах вони відчуватимуть себе привабливими, стильними, сучасними та зможуть впевнено йти до запаморочливих кар'єрних успіхів», – поділилася дизайнер Олена Бурба.

Історія створення таких костюмів бере свій початок в 1965 році, коли засновниця бренду Мері Кей Еш представила перший Лідерський костюм в Далласі – з чорної вовняної тканини та з ковбойським капелюхом. З часів започаткування цієї традиції Компанія запропонувала вже близько 100 Лідерських костюмів. Раніше свої дизайнерські колекції для українського відділення вже презентували дизайнери Айна Гассе (2015 рік), Андре Тан (2017 рік), Христина Бобкова (BOBKOVA).

«Ми раді продовженню співпраці з таким гучним творчим проектом, як Ukrainian Fashion Week 2019, і тому, що можемо зробити свій внесок у розвиток модної індустрії України. Олена Бурба –– безумовний трендсеттер в світі fashion, і це велика гордість, що відтепер Лідери бізнесу «Мері Кей» отримають можливість мати ексклюзивні речі від зіркового дизайнера. Новий гардероб підкреслить їх професіоналізм, високий статус beauty-експерта і допоможе відчувати себе впевненими та елегантними», – коментує Генеральний директор «Мері Кей (Україна)» Вікторія Зоря-Яценко.

Незмінним залишається співпраця бренду і на бекстейджі UFW. Спеціально підготовлена команда візажистів Mary Kay буде створювати образи моделей для показів дизайнерів Ukrainian Fashion Week FW 19-20. Також всі гості заходу зможуть протестувати аромати та засоби для догляду за шкірою, зробити експрес-макіяж в beauty-зоні Mary Kay® і отримати креативне фото на пам'ять.

UFW – український тиждень моди, який проходить двічі на рік в стінах «Мистецького Арсеналу». Ця подія щороку збирає понад 60 учасників, акредитує більше 200 українських і зарубіжних ЗМІ, приймає близько 20000 гостей. Саме тут українська мода стає світовою. Mary Kay®вже другий рік співпрацює з UFW і бачить місію партнерства в тому, щоб популяризувати важливість системного догляду за шкірою та якісної косметики, допомагаючи жінкам бути завжди стильними та впевненими в собі.