Mary Kay® та KEOSME® - партнерство заради здоров'я жінок

Відомі бренди презентують колекцію білизни на підтримку жінок, які перемогли рак молочної залози

Незмінний beauty-партнер Ukrainian Fashion Week, косметичний бренд Mary Kay®, представить масштабну соціальну fashion-кампанію, спрямовану на підтримку жінок, у яких діагностували рак молочної залози. Благодійна ініціатива бренду – «РОЖЕВИЙ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ» – презентує ексклюзивну капсульну колекцію жіночої білизни у колаборації з українським брендом дизайнерської білизни KEÒSME®.

Протягом тижня моди UFW-2020 та напередодні місяця боротьби із раком, бренди Mary Kay® та KEÒSME® представляють колекцію ексклюзивної лінійки білизни, покликаної служити не тільки стильним жіночим аксесуаром, а й нагадуванням про важливість піклування про своє здоров’я та необхідність регулярних обстежень молочних залоз. Саме тому 10% від продажу колекції будуть спрямовані у благодійний фонд «Здоров'я жінки і планування сім'ї» на підтримку програми ре­абілітації жінок, яких спіткав діагноз раку молочної залози.

Капсульна колекція із соціальним підтекстом буде виконана у техніках от кутюр у палітрі рожевого відтінку. Усі моделі виробляються виключно з органічних видів тканини за авторськими кроями дизайнера бренду KEÒSME® Альони Кеося. Колекція присвячена жінці, її ніжній унікальній натурі та крихкості її здоров’я. На жаль, саме рак грудей є другим за частотою встановлення діагнозом серед онкологічних захворювань та першим серед онкології, виявленої у жінок. Але цей діагноз не є вироком за умови регулярного відвідування мамолога. Саме тому соціальна колаборація має за мету посилити рожевий рух серед жінок та забезпечити можливістю пройти програми реабілітації тих, хто цього особливо потребує.