Доктор Люсі Гільдеа

Керівниця напряму інновацій,
продукції та науки Mary Kay
®

«Спільна робота - це те, що я називаю силою двох ідей. Ідеї хороші і поодинці, але, об'єднуючи їх, ви створюєте щось краще. Наше натхнення приходить з багатьох джерел, ми часто шукаємо ідеї поза індустрією краси, щоб зрозуміти, як ми можемо застосовувати актуальні тренди з догляду за шкірою. Щоб постачати інноваційні продукти, ми інвестуємо в сучасні науково-технічні і споживчі дослідження і використовуємо найпередовіші технології. Ми співпрацюємо з нашими пакувальними і операційними службами для розробки і виробництва безпечного, якісного продукту. Ми прагнемо створювати ефективні продукти, які дійсно потрібні жінкам і дозволяють Консультантам з краси Mary Kay® розвивати свій бізнес. Це кінцева мета досліджень і розробок».

Dr. Lucy Gildea, Chief Scientific Officer at Mary Kay.

Доктор Джеймс Ебель

Віце-президент з розробок продукції Mary Kay®
Поєднання необхідного з можливим.

«Найкращі засоби є результатом відкриття точки перетину між бажаннями наших клієнтів і наукою та технологіями, які можуть задовольнити ці бажання. Ми уважно прислухаємося до наших споживачів і підприємців, щоб зрозуміти їхні потреби в косметиці та догляді за шкірою, і впроваджуємо інновації, використовуючи найсучасніші інгредієнти, формули та упаковку, щоб зробити це можливим. Окрім створення ефективних та неперевершених продуктів, наша команда з розробки продукції відповідає за те, щоб ми могли постачати їх у послідовний, економічно ефективний, стабільний та якісний спосіб. Зрештою, метою всіх наших зусиль є створення продукту, який дарує насолоду від користування та дозволяє жінкам, яких ми підтримуємо, процвітати».

Доктор Мішель Хайнс

Директорка з міжнародних косметичних досліджень та інновацій Mary Kay®
Пристрасть до наукових досліджень у кожному продукті

«Ми проводимо багато часу, взаємодіючи з науковими фахівцями, а також з провідними технологічними компаніями. Ми співпрацюємо з провідними фахівцями в галузі дерматології і великими університетами по всьому світу. Наші вчені відвідують провідні наукові конференції, ми активно відстежуємо рецензовані наукові журнали. Ми використовуємо різноманітну взаємодію і співпрацю, щоб підживлювати наші дослідницькі проекти, тому що наука - це наша пристрасть, дослідження лежать в основі всього, що ми робимо. Це те, що ми любимо. Ми застосовуємо результати досліджень для розробки продукції, що забезпечує переваги догляду за шкірою, які хочуть отримати жінки».

Dr. Michelle Hines, Director, Global Cosmetic Research & Innovation at Mary Kay
Dr. Bridgette January, Director, Product Formulation, Process Development & Commercialization at Mary Kay

Доктор Бріджет Дженьюарі

Директорка з формулювання, розробки і комерціалізації продукції Mary Kay®
Удосконалення мистецтва форми, текстури та покриття

«Технологія виготовлення - дуже складний процес. Необхідно дотримуватися балансу між можливістю надати споживачеві якісний склад і бути здатним зробити його стабільним і ефективним. При виробництві продукції ми фокусуємося на формі, текстурі і покритті. На ринку багато кремів і лосьйонів, але що змусило б жінку спробувати засіб один раз і захотіти використовувати його знову, день у день? Що змусило б її сказати: «Це приголомшливо!». Вся наша творча команда працює саме над цим».

Доктор Крісті Гомез

Директор з безпеки продукції і токсикології навколишнього середовища Mary Kay®
Розвиток науки про безпеку

«Для глобальної компанії важлива наявність широкого асортименту продукції, що відповідає різноманітним потребам жінок у всьому світі. Асортимент, який може рости і розвиватися відповідно до зміни потреб. У міру створення нових формул ми повинні забезпечити, щоб кожен інгредієнт і продукт відповідали нашим суворим стандартам. Ми вкладаємо значні кошти в дослідження і розробку нових технологій для просування науки про безпеку».
Dr. Cristi Gomez, Director, Human Product Safety & Environmental Toxicology at Mary Kay
David Gan, Senior Principal Scientist, Skin Research & Technology at Mary Kay

Девід Ган

Провідний науковий співробітник з технологій і досліджень шкіри Mary Kay®
Натхнення, що веде до інновацій

«Натхнення може прийти звідки завгодно. Вчені з нашої лабораторії, які створили інноваційні технології, просто зайшли в фітобар і побачили абсолютно новий рослинний екстракт. Завдяки ретельним лабораторним дослідженням тисяч інгредієнтів і їх впливу на шкіру, ми придумуємо фантастичні, запатентовані компоненти, які надають користь шкірі. Ми знаємо як використовувати натхнення, щоб перейти до інновацій».

Доктор Шона Беркс-Хендерсон

Старший науковий співробітник з клінічних досліджень Mary Kay®
Досягнення відчутних вигод для життя

«У складі нашої продукції є фантастичні інгредієнти, але ми також проводимо клінічні випробування для перевірки їх переваг на шкірі. Клінічне тестування допомагає забезпечити значну користь нашим споживачам. Крім того, ми використовуємо новітню технологію тестування, яка допомагає забезпечити точні і релевантні результати. Робота, яку ми робимо, відчутна, оскільки ми можемо бачити поліпшення стану шкіри. Це додає пристрасті до моєї роботи. Я частина чогось, що допомагає жінці посміхатися, коли вона бачить користь, що має для неї значення».
Dr. Shoná Burkes-Henderson, Senior Scientist, Clinical Research at Mary Kay.
Dr. Alphonsus Dang, Manager, Product Safety at Mary Kay.

Доктор Альфонсус Данг

Менеджер з безпеки продукції Mary Kay®
Забезпечення високих стандартів безпеки

«Шкіра кожної людини реагує по-різному. Тому ми постійно інвестуємо в проведення безлічі тестів, враховуємо велику різноманітність типів шкіри, щоб гарантувати безпеку кожного інгредієнта і кожного складника. Ми співпрацюємо з провідними дерматологами і офтальмологами, незалежними лабораторіями та випробувальними центрами для підтвердження відповідності нашої продукції високим стандартам якості і безпеки».