Ми ніколи не йдемо на компроміси, коли мова йде про якість та безпеку наших продуктів.
Ми приймаємо рішення про продукти на основі наукових фактів, а не роздумів.
Ми розширюємо межі можливого, щоб постійно дивувати і радувати вас.
Ти - наш головний пріоритет.

    Безпека продукції
    • Безпека є невід'ємною частиною кожного етапу розробки продукту.

    • Для того щоб відповідати стандартам якості, безпеки та застосування продукції щороку ми інвестуємо мільйони доларів і проводимо сотні тисяч випробувань, включаючи клінічні дослідження з незалежними дерматологами, офтальмологами і іншими медичними експертами.

    • Всі засоби з догляду за шкірою і косметичні засоби регулюються державними органами охорони здоров'я та безпеки. Незважаючи на те, що стандарти косметичних засобів різні в усьому світі, Mary Kay® вважає своїм обов'язком зробити більше, ніж цього вимагає закон, для безпеки продукції для здоров'я.

    • Mary Kay® відповідає нормативним вимогам на кожному ринку, де продається продукція Mary Kay®.

    • Якщо ми не зможемо перевірити безпеку інгредієнта, ми не будемо його використовувати. З тисяч інгредієнтів, перевірених токсикологами, мікробіологами і іншими дипломованими фахівцями в нашому дослідному центрі, для подальшого розвитку обрані тільки найякісніші.

    • Ми інвестуємо в дослідження і розробку нових технологій, які оцінюють безпеку і ефективність наших продуктів. Для просування науки про тестування на безпеку ми співпрацюємо з експертами - як з теоретиками, так і з практиками.

    • В рамках наших протоколів безпеки продукції ми проводимо тестування на декількох типах шкіри, тому що шкіра кожної людини реагує по-різному. Ці дослідження включають оцінку подразнення шкіри і алергічні реакції. За деякими винятками, продукція Mary Kay® підходить для чутливої шкіри.

    • Наша прихильність до досконалості виходить за рамки розробки безпечного і ефективного складу. Щоб переконатися в тому, що наша продукція ефективна, ми проводимо випробування в умовах, що перевищують звичайні. Наприклад, піддаємо засоби впливу сильного холоду і високій температурі, щоб вони могли витримати будь-яку екстремальну погоду. Упаковка випробовується на силовий вплив для підтвердження довговічності. Для визначення міцності складу виконуємо вібраційні випробування. Ми нічого не втрачаємо, тому що хочемо кожен раз перевершити твої очікування.

    Дослідження продукції
    МИ ВИВЧАЄМО Ми обережно вивчаємо властивості кожного інгредієнта. Якщо ми не впевнені в його безпеці, він не буде використаний у створенні продукту.

    МИ ТЕСТУЄМО Для відповідності стандартам якості, безпеки та використання продукції, ми витрачаємо мільйони доларів та проводимо сотні тисяч тестувань щороку, включаючи клінічні дослідження з незаленими дерматологами, офтальмологами та іншими медичним експертами.

    МИ ДОСЛІДЖУЄМО Ми активно вивчаємо та моніторимо усі випадки можливого небезпечного впливу продукції та діємо, базуючись на наукових фактах. 

    МИ ЗАБОРОНЯЄМО Ми не використовуємо більше 1300 інгредієнтів, що є забороненими у всьому світі для дотримання високів стандартів та безпеки продукції.

    Коли мова йде про безпеку продукції, нашим пріорітетом завжди будеш ти.

    Mary Kay® не підтримує тестування на тваринах
    Mary Kay® не проводить випробування своїх продуктів або інгредієнтів на тваринах. Проте, деякі країни вимагають проведення подібних випробувань, перш ніж допустити продукт до продажу на своєму ринку. Mary Kay® прагне до відмови від випробування на тваринах і активно виступає за застосування альтернативних методів, що дозволяють підтвердити безпеку наших інгредієнтів або засобів.

    Впродовж майже 30 років ми є світовим лідером руху по розробці альтернативних методів випробувань продукції на безпеку і не зупинимося, поки не переконаємо всі уряди, що такі альтернативні методи - найкращий спосіб гарантування безпеки продукції. На підтримку такої політики ми співпрацюємо з органами державного регулювання і контролю, що займаються безпекою косметичних засобів, організаціями захисту тварин та провідними дослідницькими лабораторіями, що пропонують альтернативні методи випробування продукції.
    Інноваційний підхід у всьому
    • Для підвищення провідної ролі в наукомістких інноваціях, Mary Kay® інвестувала більше 100 мільйонів доларів і кілька років підготовки нового, сучасного виробничого науково-дослідного центру, який відкриється восени 2018 року.
    • В нашу дослідницьку групу входять видатні вчені з усього світу, які мають ступені докторів наук та інші наукові ступені з декількох дисциплін: біологія шкіри, клітинна біологія, хімія, біохімія та інше.
    • Наша культура інновацій спонукає створювати продукцію, якої немає ні у кого більше. Mary Kay® має більше 1400 патентів, які охоплюють усе: від інгредієнтів до систем доставки і упаковки.
    • Ми постійно вивчаємо нові методи тестування, які можуть підтвердити результативність впливу інгредієнтів на шкіру, тому наша продукція забезпечує переваги, які ти можеш бачити.
    • Mary Kay® довгий час підтримує дослідження наукового співтовариства, в тому числі надає гранти в престижному Південно-західному Медичному Центрі при Техаському Університеті вже більше 20 років.
    • На додаток до стратегічної співпраці з дерматологами і науковими фахівцями, партнерство за межами індустрії краси також стимулює інновації, наприклад, наше запатентоване відкриття про те, що екстракт білої квасолі має здатність освітлювати шкіру.
    • Ми впроваджуємо інновації при створенні форми продукції, її текстури і покриття, щоб твій перший досвід використання продукції спонукав тебе захотіти використовувати її знову і знову. Ми хочемо, щоб ти могла сказати «Я люблю Mary Kay!».
    Mary Kay® виступила спонсором симпозіуму в рамках Міжнародної конференції з дерматологічних досліджень 2018
    • У травні 2018 року компанія Mary Kay® виступила спонсором симпозіуму в рамках Міжнародної конференції з дерматологічних досліджень - 2018, де провідні фахівці обмінялися думками щодо впливу забруднень навколишнього середовища на здоров'я шкіри.
    • Кожні 5 років провідними Європейськими (European Society for Dermatological Research), Азіатськими (The Japanese Society for Investigative Dermatology) і північноамериканський (Society of Investigative Dermatology) науково-дослідними організаціями з вивчення здоров'я шкіри організовується конференція, що об'єднує кращі в світі наукові центри в області дослідження біології шкірних покривів.
       
     
    Mary Kay Sponsors Exclusive Symposium at the 2018 International Investigative Dermatology Meeting
    Продукція, якій можна довіряти
    • Ми проводимо великі незалежні клінічні та споживчі дослідження для підтвердження ефективності продукції за допомогою об'єктивного тестування.
    • З клінічної точки зору існують десятки інструментів, які можуть оцінити ефективність продукції. Наші вчені вирішують, які з цих інструментів можуть оцінити конкретні переваги найкращим чином. Чи сприяє ця формула захисту від впливу забруднень навколишнього середовища? Чи стануть вії в два рази грубшими? Чи буде ліфтинг обвислої шкіри видимим? Для цього є тест.
    • Більшість клінічних інструментів дуже складні. Передова технологія, яку ми використовуємо, може створити «карту обличчя» для оцінки поліпшення кількох областей і забезпечення загальної ефективності засобів. Або візуалізувати шкіру в трьох вимірах, щоб показати зменшення довжини, ширини і глибини зморшок.
    • На додаток до клінічної вимірювальної апаратури, висококваліфіковані дерматологи та інші експерти в галузі медицини оцінюють переваги використання продукції Mary Kay® для перевірки номінальних параметрів продукції.
    • Зображення клінічних досліджень «до» і «після», які ми публікуємо, зроблені протягом певного періоду часу з використанням строгих протоколів, включаючи стандартне освітлення і фокус.
    • Оскільки Mary Kay® завжди прислухається до того, чого хочуть жінки, проводяться великі дослідження за участю експертів, які використовують продукцію Mary Kay® вдома згідно з типовим керівництвом. Їх оцінка стає важливою частиною нашої історії розвитку переваг продукції.
    Наше завдання - задовільнити клієнта на 100%

    Ми впевнені, що задоволеність клієнтів не повинна бути разовою, це довгострокове завдання. Mary Kay® намагається надавати зрозумілу, достовірну та чітку інформацію про безпеку продукції і її якість, щоб клієнти були впевнені у виборі, який роблять. Саме тому керівним принципом продажу продукції Mary Kay® є придбання продукції у Незалежного Консультанта з краси з можливістю повернення продукції (якщо вона не підходить клієнту).

    Learn More