Компанія "Мері Кей" розмістила б'юті-зону на вечірці "Білі ночі"

2 та 3 червня на "Арт-заводі Платформа" відбулась музична вечірка "Білі ночі", яка вже не перший рік стала одним із найбільш вражаючих open air party столиці.


Київ, 20 червня 2017

На території одночасно працювало 5 сцен з різними музичними напрямами та своєю програмою. За два дні гості фестивалю змогли відвідати 8 танцполів, послухати 80 DJ-їв та 15 live гуртів, спробувати напої 30 барів та нові страви 50 кращих учасників "Вуличної їжі".

А прекрасна половина людства звісно ж змогла відвідати б'юті-зону від партнера вечірки - компанії "Мері Кей". Тут жінки потрапляли до рук чарівниць та мали змогу вдосконалити свій вигляд.

Відтак на вечірку можна було прийди зовсім без макіяжу, а піти з чудовим та вишуканим вечірнім мейк-апом. А для вже нафарбованих жінок була можливість підправити тон або підфарбувати губи.

Також для жінок б'юті-корнеру працювала фото-зона, де кожного дня проводилась лотерея для присутніх. Щоб стати учасником лотереї достатньо було просто опублікувати фото у соціальній мережі із спеціальним хештегом #mkuanights та отримати очікуваний номерок, який і міг принести його власниці успіх та подарунковий набір косметики Mary Kay®.

Компанія із радістю занурила гостей у світ "Мері Кей": познайомила жінок із якісною та трендовою косметикою, розповіла про 20-річчя Компанії в Україні, а також подарувала турботу та увагу спеціалістів, аби закохати якомога більше людей в косметику та викликати бажання користуватися нею в майбутньому. І судячи із відгуків Лідерів та організаторів, Компанії це вдалося :)