MARY KAY® СТАЛА «КРАЩОЮ КОМПАНІЄЮ-2018» ЗА ВЕРСІЄЮ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ ПРЯМИХ ПРОДАЖІВ SELDIA

Компанія «Мері Кей» була удостоєна престижної нагороди «Краща компанія-2018» (Best Company) за підсумками голосування ради директорів та інших членів Європейської Асоціації прямих продажів Seldia на святкуванні п'ятдесятиріччя діяльності Асоціації в Брюсселі, Бельгія.

04 грудня 2018

Місія Seldia, що представляє 28 національних асоціацій прямих продажів і 20 компаній-членів по всій Європі, полягає в сприянні інтересам національних асоціацій і компаній прямих продажів в Європі. Нагородою «Краща компанія року» відзначають учасника, який найкраще просуває метод прямих продажів, його соціально-економічні переваги і демонструє відповідність місії Seldia.

«Покращувати життя жінок у всьому світі - це місія компанії Mary Kay®», - зазначила Тара Юстас-Овчиннікова, Президент Європейського регіону Компанії. «Премія Seldia Astra Awards в номінації «Краща компанія року» підтверджує наші прагнення і збільшує нашу рішучість просувати можливості для жінок і жіноче підприємництво».

«Для нас було честю нагородити компанію Mary Kay® в цьому році», - поділилася Марі Лакруа, директор з питань внутрішніх справ Seldia. «Відданість прямим продажам і прагнення Mary Kay® розвивати цю галузь, а також вплив Компанії на асоціації прямих продажів в Європі не можуть бути недооцінені. «Мері Кей» встановлює високі стандарти в секторі прямих продажів і є відмінним прикладом у галузі».

«Ми вважаємо, що наша лідируюча позиція на ринку зіграла важливу роль в тому, що Mary Kay® отримала цю престижну нагороду», - додала Тара Юстас-Овічиннікова. «Багато керівників філій Європейського регіону Mary Kay® активно беруть участь в роботі локальних асоціацій прямих продажів, деякі виступають в якості їх президентів. Ми віримо в цю галузь і важливість нашого впливу на життя жінок і членів їх сімей. Ми вдячні Seldia за зусилля в галузі освіти і просування методу прямих продажів».

Європейська Асоціація прямих продажів Seldia відзначає видатні досягнення організацій, які демонструють високі результати в посиленні впливу і розвитку підприємництва, а також прагнення виготовляти кращу продукцію в галузі.

Seldia була заснована в 1968 році та представляє інтереси галузі прямих продажів в Європі. Завдання Seldia - на європейському рівні представляти і просувати інтереси національних асоціацій прямих продажів і їх членів, а також інформувати державні та урядові структури про переваги галузі і внесок в національні економіки країн-учасниць Євросоюзу та інші європейські країни.