Розширення прав і можливостей жінок: досвід Мері Кей

Вже понад 56 років Mary Kay допомагає жінкам реалізовувати свій потенціал та розвивати підприємницькі навички

21 липня 2020

Mary Kay Ash photo

«У світі є три типи людей: ті, хто змінює світ, ті, хто стежать за змінами і ті, хто щиро дивуються, дізнавшись про зміни.
У всіх нас є вибір».
Мері Кей Еш

Понад 56 років тому Мері Кей Еш заснувала свою косметичну компанію, ставлячи перед собою три мети: запропонувати жінкам унікальні можливості, надати якісну продукцію і зробити світ кращим. Ця мрія перетворилася на багатомільярдну компанію з мільйонами Незалежних Консультантів з краси у майже 40 країнах світу. Бренд Mary Kay присвячує себе дослідженню науки про красу і виробництву передових засобів по догляду за шкірою, декоративної косметики, харчових добавок та ароматів. Mary Kay прагне розширювати права і можливості жінок та їх сімей шляхом партнерства з організаціями з усього світу, які приділяють особливу увагу підтримці досліджень раку, захисту жертв домашнього насильства і допомоги дітям. Цінності Мері Кей Еш живуть і досі залишаються актуальними.

Визнана однією з найуспішніших підприємців в світі Мері Кей Еш відкрила двері в дивовижний світ можливостей, якими скористалися мільйони жінок по всьому світу. Її історія, її спадщина та вікові принципи ведення бізнесу надихали покоління і знаходять відгук у лідерів бізнесу і сьогодні. Модель прямого продажу, обрана засновницею компанії, як і раніше пропонує вигідні бізнес-можливості для жінок-підприємниць, допомагаючи із навчанням і підтримуючи на всіх етапах розвитку їх бізнесу. Мері Кей Еш уявляла собі світ, в якому всі жінки зможуть повною мірою реалізувати свій потенціал і розвинути свої підприємницькі навички.

Переваги бізнес-моделі Mary Kay

Сьогодні Mary Kay – це не просто компанія прямого продажу, це компанія з розвитку підприємництва. Ключова увага приділяється підтримці підприємництва як професії, роблячи цей рід занять по-справжньому значущим.

Перевірена часом бізнес-модель еволюціонує з року в рік, підтримуючи успіх жінок і доводячи, як збалансоване з гендерної точки зору підприємництво може підвищити економічну стійкість. Усе що потрібно – чудовий продукт і Незалежний Консультант з краси, який допоможе підібрати систему індивідуального догляду за шкірою, декоративну косметику та аромат, пропонуючи професійний індивідуальний сервіс. Тобто все те, що ви не зможете знайти в багатьох сучасних магазинах! У той час як Консультанти з краси керують своїм власним бізнесом, компанія Mary Kay (Україна) завжди готова надати комплексну підтримку їх діяльності, навчаючи, визнаючи і винагороджуючи за їх старання.

Вікторія Зоря-Яценко, Генеральний директор Mary Kay (Україна): «Mary Kay – це можливість для жінок розвиватися фінансово і професійно. Будь-яка особиста мрія може стати реальністю – престижна освіта для дітей, навколосвітня подорож, особисті заощадження, покупка будинку тощо. Ви сама собі керівник і лише ви вирішуєте, де працювати, у які години дня та як довго. Це бізнес для жінок з незначним стартовим капіталом, які шукають гнучкий графік роботи, потенційно успішний прибутковий бізнес, а також професійний і особистісний ріст».



Всесвітня федерація асоціацій прямого продажу (The World Federation of Direct Selling Associations,  WFDSA) оприлюднила, що у 2018 році понад 118 мільйонів людей будували свій бізнес у сфері прямого продажу, 74% з яких становили жінки.

Вже з моменту заснування компанії у 1963 році переважну більшість торгових представників Mary Kay складали жінки. Бренд виготовляє та реалізує високоякісну косметичну продукцію, тож природньо, що саме жінок приваблюють ці бізнес-можливості. Жінки тестують продукти, закохуються в них, а потім відкривають для себе ще й перевірену модель ведення бізнесу з Mary Kay! Згідно з тими ж даними WFDSA за 2018 рік, найкраще продавалися саме товари категорій «Здоров’я» та «Косметика». Загалом усі ці фактори сприяють розширенню можливостей жінок у всьому світі.

Компанія відкрила свої двері в Україні у 1997 році, і з того часу тисячі українських жінок розпочали власний бізнес з Mary Kay. Дотепер вони продовжують розвивати свій бізнес, надаючи українкам якісний сервіс та продукцію.

Infographic_MaryKay_Ukr

Вікторія Зоря-Яценко, Генеральний Директор Mary Kay Україна: «Мері Кей Україна підтримує тисячі незалежних консультантів з краси по всій країні, які розвивають свій бізнес, працюючи безпосередньо зі своїми клієнтами. Ми маємо неймовірну можливість спостерігати, як вони вдосконалюють свій підприємницький потенціал. Ми підтримуємо кожного з цих підприємців, надаючи навчальні матеріали та ресурси, в тому числі профільні заходи, рекламу, мотивацію та визнання".

Незалежні Консультанти з  краси Mary Kay – це б’юті-експерти, які не тільки якнайкраще підберуть косметичні засоби для конкретних потреб кожного клієнта, але й можуть навчити своїх клієнтів  догляду за шкірою та стати їх надійними б’юті-помічниками. Маючи Консультанта з краси Mary Kay, ви отримуєте чимало переваг: вона може доставити продукцію безпосередньо додому чи на робоче місце свого клієнта, а клієнт може отримати безкоштовну консультацію щодо конкретних потреб у догляді за шкірою, може протестувати всю палітру відтінків певної продукції, аби обрати необхідний відтінок, який якнайкраще пасуватиме саме їй; клієнт може робити покупки, не виходячи з дому чи в дорозі, використовуючи офіційний сайт бренду.

Важливим привілеєм, який Mary Kay пропонує своїм клієнтам, є підхід "Спробуй, перш ніж купувати", який дозволяє клієнту бути максимально задоволеним покупкою, розуміти усі її властивості та особливості. Місія особистого б’юті-експерта – піклуватися про своїх клієнтів, підбирати належний догляд за шкірою відповідно до конкретних потреб клієнта, а також рекомендувати трендові сезонні продукти.

Розширення прав і можливостей жінок та Корпоративна Соціальна Відповідальність

Mary Kay Україна прагне розширення можливостей жінок як для особистого розвитку, так і для росту бізнесу. Компанія бере участь у численних профільних конференціях та форумах, з метою навчання жінок по всій Україні та опанування ними підприємницьких навичок, надихаючи їх йти до своєї мрії та надаючи їм бізнес-можливості задля підвищення рівня продажу та отримання лідерських посад. 

Компанія Mary Kay завжди дотримувалася своєї соціальної місії: збагачувати життя жінок та їхніх сімей у всьому світі.

Глобальна благодійна ініціатива Mary Kay «РОЖЕВИЙ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ» (Pink Changing Lives) передає кошти організаціям у всьому світі, які підтримують дослідження у боротьбі з раком, сприяють припиненню голоду, захищають постраждалих від домашнього насильства, розвивають програми, які надають можливості жінкам та дівчатам. Починаючи з 2008 року, глобальна благодійна програма Mary Kay допомогла вже понад 3 мільйонам жінок та їхнім сім’ям, співпрацюючи з понад 2000 організаціями по всьому світу та пожертвувавши вже понад 15 мільйонів доларів. Ініціатива надає можливість українському відділенню компанії підтримувати жінок, які борються з раком молочної залози, та активно залучати до цієї благодійної місії Незалежних Консультантів з краси Mary Kay.

Українське відділення пишається довготривалим партнерством з благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї», допомагаючи українських жінкам, у яких діагностували рак молочної залози. Вже протягом 15 років благодійна програма пропонує жінкам, які перенесли операцію з видалення злоякісної пухлини молочної залози, пройти програму реабілітації, яка відновлює фізичний та психологічний стан пацієнтки.

Тетяна Кравченко, Старший менеджер Mary Kay (Україна) з PR, реклами, маркетингу, комунікацій та спеціальних заходів: «За всю історію програми Mary Kay (Україна) пожертвувала вже понад 5 мільйонів гривень, надавши можливість  понад 1400 українським жінкам пройти курс реабілітації. Програма реабілітації функціонує на базі Київського медичного центру «Лікарські традиції» для мешканок Києва та Київської області, а також на базі санаторію «Трускавець» для мешканок інших регіонів. Крім того, Незалежні Консультанти з краси Mary Kay організовують б'юті-зустрічі для жінок, які борються з раком молочної залози, для підняття їхнього духу, аби вони могли відчути себе жіночними та гарними».

Справжній лідер на передовій

Додатковим маркером будь-якої компанії є також її здатність адаптуватися у швидко мінливих умовах і відповідно до реалій реагувати на потреби суспільства. Таким маркером для всіх світових компаній стала пандемія COVID-19 і готовність підприємств надавати підтримку місцевим медичним закладам. Компанія Mary Kay залишається вірною своїм принципам і впровадила ряд заходів для підтримки систем охорони здоров'я. Бренд переорієнтував глобальні виробничі потужності на виробництво і пожертвування найнеобхідніших продуктів, включаючи засоби особистої гігієни та здоров'я, запустивши виробництво дезінфікуючого засобу для рук, переданого понад 20 системам охорони здоров'я, 1000 лікарень і 1,5 мільйонам медиків по всьому світу. В Україні компанія Mary Kay пожертвувала кошти на придбання засобів індивідуального захисту для медиків, а також косметичні набори для захисту і догляду за пошкодженою шкірою рук.

Справжній доказ соціально відповідальної, заслуговуючої на довіру і відкритої компанії. Згідно з квартальним дослідженню MMI серед цільової аудиторії у віці 20-45 років, Mary Kay входить у трійку косметичних компаній за рівнем впізнаваності бренду в Україні. Це вказує на те, що більшість споживачів знають або тестували продукти Mary Kay, обираючи для себе щось з догляду за шкірою, декоративної косметики, догляду за тілом, сонцезахисних засобів та ароматів.

Крім того, за 23 роки роботи в Україні бренд Mary Kay неодноразово був відзначений серед провідних косметичних компаній України в різних областях і удостоєний низки нагород: компанія, яка розвивається найбільш динамічно, бренд, що пропонує унікальні можливості, провідний роботодавець, лідер у розвитку благодійного спрямування, найкращий генеральний директор б'юті-компанії. Безліч продуктів Mary Kay щорічно стають кращими серед своїх б'юті-категорій.

Компанія, що має серце

В самому серці Mary Kay завжди були і завжди будуть жінки – Незалежні Консультанти з краси Mary Kay, які мріють побудувати краще майбутнє для себе та своїх сімей.

Б'юті-експерт компанії Mary Kay, Старший Національний Лідер Олена Танасевич: «Бізнес з Mary Kay не тільки про фінансові показники. Я допомагаю жінкам відновити свою дитячу здатність мріяти і здійснювати свої мрії. Ми створюємо «карти скарбів» і прокладаємо шлях до їх досягнення крок за кроком. І тільки Вам вирішувати, який рівень доходу потрібен і скільки часу ви можете приділяти на шляху до своїх скарбів».

Абсолютно неважливо, 25 їй або 55 років, заміжня вона чи ні, чи має дітей, чи працює ще десь або прагне працювати в бізнесі повний робочий день. Mary Kay пропонує можливості для кожної. Єдине, що має значення, це її бажання домогтися успіху. Саме вона робить це можливим!

Компанія Mary Kay надає привабливу і прибуткову альтернативу для жінок-підприємниць. Компанія пропонує можливість взяти на себе відповідальність за своє життя, працюючи в своєму власному темпі, керуючи своїм часом, балансуючи між своїми пріоритетами і підвищуючи рівень свого заробітку. Потенціал Mary Kay не має меж, і далеко не всі компанії в світі можуть запропонувати щось подібне до цієї бізнес-моделі.

До Незалежних Консультантів з краси ставляться із гідністю та повагою в Mary Kay. Більше того, навіть коли кожна Незалежна консультантка з краси Мері Кей займається власною справою задля себе, вона ніколи не займається нею наодинці.

Найбільша винагорода для мене у житті – це спостерігати за тим, як жінка приходить до нашої компанії, як маленький бутон троянди, іноді занадто знічується, щоб навіть сказати мені, хто вона, і після шести місяців навчання, похвали, заохочення та визнання з боку її рекрутера та друзів-лідерів – вона розквітає в справжню красуню. Все тому, що хтось допомагає їй зануритися всередину себе і вивести назовні свої… таланти та здібності”.
Мері Кей Еш

[*] WFDSA Annual Report 2019: https://wfdsa.org/initiatives-and-resources/publications/


Переклад статті «Розширення прав і можливостей жінок: досвід Мері Кей», що була опулікована на ресурсі U.S.-UKRAINE BUSINESS COUNCIL (USUBC). Статтю перекладено за згоди U.S.-UKRAINE BUSINESS COUNCIL (USUBC). Оригінал розміщено за посиланням.