Компанія Mary Kay відзначає Тиждень океанів у партнерстві з Товариством охорони природи

Товариство охорони природи розкриває таємниці «Суперрифів» за підтримки Mary Kay.

Даллас, США, 06 червня 2023


Докторка Елізабет Маклеод, директорка департаменту світового океану 

      

ДАЛЛАС--(BUSINESS WIRE) ­-- Компанія Mary Kay відзначає Тиждень океанів у підтвердження свого багаторічного партнерства з Товариством охорони природи (The Nature Conservancy, TNC) – з метою підтримки заходів, спрямованих на збереження океану та захисту коралових рифів. Коралові рифи, що їх часто називають морськими тропічними лісами, простягаються менш ніж на 1% площі земної поверхні, але підтримують 25% усього морського життя та понад мільярда людей.

Стратегії із традиційним підходом до захисту коралових рифів не змогли упередити їхнє зникнення в глобальних масштабах. Через це, тривають дослідження інших напрямків захисту, які підтримує бренд Mary Kay, підписант Принципів сталого розвитку океанів Глобального договору ООН. Дякуючи допомозі компанії, фахівці з TNC, Океанографічного інституту Вудс-Хол (Woods Hole Oceanographic Institution, WHOI) та Стенфордськлого університету провадять спільні дослідження. Вони працюють над розгадкою таємниці суперрифів - численної різнобарвної групи коралів серед системи рифів, що є більш стійкою до згубної дії гарячого повітря. Мета дослідження – запобігти знищенню критично важливих коралових рифів, вивчити їх та зрештою захистити.

Постійна підтримка компанією Mary Kay програм Товариством охорони природи «Всесвітній океан» та «Суперрифи», дає змогу дослідникам оцінити стан здоров’я рифу, визначити потенційне розташування рифу та обговорити можливості для поліпшення ефективності впливу на рифи. Ці дані допоможуть обрати напрямок для збереження і відновлення рифів. Нині роботи провадяться із суперрифами на території Гаваїв, Палау, Індонезії, Маршальських островів, Домініканської республіки, Беліз, на Багамах.

«Так само, як усі ріки та їхні притоки, найліпші справи в світі ведуть назад до океанів», - впевнена Дебора Гіббінс, Головна операційна директорка Mary Kay Inc. «Mary Kay співпрацює з партнерами на кшталт Товариства охорони природи з метою захисту найцінніших ресурсів Землі. Чиста, безпечна для здоров’я вода є надважливою не лише для нашого бізнесу – вона необхідна для підтримання життя у всьому світі.»

«TNC вважає своїм обов’язком зберегти 4 мільярди гектарів океану до 2030 року. Ми вдячні за підтримку компанії Mary Kay, яка допомагає досягти цієї критично важливої мети. Тісна співпраця з урядами, благодійними організаціями, бізнесом та місцевими спільнотами є основою нашого успіху»
, – розповіла Елізабет Маклеод, директорка департаменту світового океану TNC.

Цього року компанія Mary Kay також продовжує підтримку Прибережних водно-болотних угідь Техасу, рідного штату бьюті-бренду. У 2023 році TNC продовжує роботу над завданнями свого трирічного проєкту:

  • визначити пріоритетні для захисту й відновлення території водно-болотних угідь вздовж більш ніж 27 000 км берегової лінії Мексиканської затоки,
  • виробити План дій з відновлення та збереження побережжя для трьох Техаських екосистем блакитного вуглецю – мангрових заростей, солончаків та морської трави. План також поширюватиметься на території, на які, згідно з очікуваннями, мігруватимуть водно-болотні угіддя внаслідок зміни клімату,
  • оцінити ймовірність підтримки довготривалих дій зі збереження та відновлення території водно-болотних угідь у Техасі – з боку представників ринку блакитного вуглецю,
  • обрати рухому ділянку водно-болотних угідь для запровадження на ній «живої лабораторії». Серед її функцій: розповсюдження технік збереження угідь, дослідження зміщень блакитного вуглецю та ознайомлення суспільства з проблемою цих екосистем як критично важливих.
У 1990 році Mary Kay та TNC оголосили про своє партнерство. Свої першу кроки зі збереження екосистем планети компанія Mary Kay здійснила у своєму рідному штаті, зосередившись на захисті й збереженні природних ресурсів Техасу. Впродовж 33 років підтримка бренду Mary Kay зросла до сотень проєктів у партнерстві з TNC, зокрема спрямованих на захист океанів та відновлення коралових рифів. Взаємодія з Товариством охорони природи піднесла на новий рівень роль жінок як лідерок у збереженні морського життя. Таким чином, вдалося підтримати програми з гендерної рівності, інтегрувавши їх в ініціативи з збереження природи.

Про Mary Kay

Вчора. Сьогодні. Завжди. Мері Кей Еш, одна з перших жінок, які зруйнували скляну стелю кар'єрних обмежень, заснувала свою косметичну компанію 60 років тому з трьома цілями: створювати корисні можливості для жінок, пропонувати високоякісні продукти та робити світ кращим. Ця мрія перетворилася на багатомільярдну компанію із мільйонами Незалежних Консультантів у майже 40 країнах. Як компанія, що розвиває підприємництво, Mary Kay прагне розширити можливості жінок через освіту, наставництво, адвокацію, спілкування та інновації. Mary Kay прагне інвестувати в науку, що лежить в основі краси, та виробляти передові засоби для догляду за шкірою, декоративну косметику та парфумерію. Mary Kay прагне розширювати права та можливості жінок та їхніх сімей, співпрацюючи з організаціями з усього світу, приділяючи особливу увагу підтримці досліджень ракових захворювань, захисту тих, хто пережив домашнє насильство, покращенню наших спільнот та заохоченню дітей дотримуватися своєї мрії. Дізнайтеся більше на сайті www.MaryKayGlobal.com, шукайте нас у Facebook, Instagram і LinkedIn або стежте за нами в Twitter

Про товариство охорони природи

Товариство охорони природи – всесвітня природоохоронна організація, що спеціалізується на охороні земель та водойм – того, на чому базується життя на планеті. Керуючись науковим підходом, організація знаходить інноваційні пріоритетні рішення для найскладніших проблем. Це дає надію на спільне процвітання природи й людства. Товариство охорони природи завзято протидіє змінам клімату, захищаючи від них землі, воду, океани в небувалих масштабах. Організація забезпечує спільноти їжею й водою в сталий спосіб, допомагає містам запроваджувати сталий підхід до життя. Працюючи в 76 країнах – в 37 напряму та в 39 через партнерів – TNC заохочує до співпраці місцеві громади, уряди, приватний сектор та інших партнерів. Більше інформації – на сайті www.nature.org або в Tвітері @nature_press.