Mary Kay Inc. призначила Шеріл Едкінс-Грін директоркою з клієнтського досвіду

«Мері Кей Еш завжди казала: «Уявіть собі, що у кожної людини на шиї є напис «Допоможи мені відчути себе важливою». Це стане моєю мантрою на новій захоплюючій посаді», – запевнила Едкінс-Грін.

Даллас, США, 15 лютого 2023

Даллас, США – BUSINESS WIRE – Mary Kay Inc., косметичний бренд та глобальна компанія з розвитку підприємництва, оголосила про призначення Шеріл Едкінс-Грін директоркою з клієнтського досвіду. На новій посаді вона підтримуватиме й розвиватиме успіх бізнесу мільйонів Незалежних Консультантів з краси через всебічну поглиблену взаємодію з клієнтами.

«Найважливіше для «Мері Кей» – успішний досвід наших Незалежних Консультантів з краси та їхніх клієнтів», – зазначив Натан Мур, президент із глобального продажу та маркетингу «Мері Кей». «Досвід клієнтоорієнторієнтованого маркетолога та дотримання надзвичайно високого рівня обслуговування – переваги Шеріл як директорки з клієнтського досвіду. Вона в захваті від можливостей Mary Kay, а ми в радісному передчутті щодо того, як очолювана нею глобальна стратегія бренду продовжить впливати на життя жінок у всьому світі».

Шеріл Едкінс-Грін приєдналася до Mary Kay у 2009 році, до нового призначення обіймала посаду директорки з маркетингу «Мері Кей». Вона й надалі керуватиме командою глобального досвіду бренду та креативною агенцією Компанії, яка створює маркетингові кампанії, мультимедійний дизайн, контент для соціальних мереж та розвиває інтегровані маркетингові інтернет-комунікації – засоби, що допомагають Незалежним Консультантам з краси надавати своїм клієнтам персоналізовані консультації та ефективно забезпечувати індивідуальний підхід в обслуговуванні. Поєднавши дослідження, аналіз даних і прогнози щодо трендів, Едкінс-Грін та її команда зможуть задовольнити потреби та очікування Незалежних Консультантів з краси та їхніх клієнтів у майже 40 країнах світу.

«Мері Кей Еш завжди казала: «Уявіть собі, що у кожної людини на шиї є напис «Допоможи мені відчути себе важливою». Це стане моєю мантрою на новій захоплюючій посаді», – запевнила Едкінс-Грін.

Шеріл має чималий досвід стратегічного планування, розвитку бізнесу та корпоративного партнерства. До роботи в «Мері Кей» Шеріл обіймала керівні посади в «Alberto-Culver», «Cadbury-Schweppes», «Citigroup» та «Kraft Foods». Вона отримала ступінь бакалавра наук за спеціальністю «Роздрібна торгівля» з відзнакою в Університеті Вісконсіна та має ступінь магістра за спеціальністю «Управління бізнесом» в Гарвардській школі бізнесу. Неухильно дотримуючись прагнення «Мері Кей» до підвищення економічної незалежності жінок, Шеріл бере активну участь у розвиткові спільноти через Фонд Мері Кей Еш, місія якого заснована на двох напрямах: пошук ліків від раку, що вражає жінок, і усунення насильства щодо жінок.

Шеріл Едкінс-Грін — Директорка з клієнтського досвіду Mary Kay

Про компанію Mary Kay 

Мері Кей Еш, одна з перших жінок, які зруйнували скляну стелю кар'єрних обмежень, заснувала свою косметичну компанію 60 років тому з трьома цілями: створювати корисні можливості для жінок, пропонувати високоякісні продукти та робити світ кращим. Ця мрія перетворилася на багатомільярдну компанію із мільйонами Незалежних Консультантів у майже 40 країнах.

Як компанія, що розвиває підприємництво, Mary Kay прагне розширити можливості жінок через освіту, наставництво, адвокацію, спілкування та інновації. Mary Kay прагне інвестувати в науку, що лежить в основі краси, та виробляти передові засоби для догляду за шкірою, декоративну косметику та парфумерію. Mary Kay прагне розширювати права та можливості жінок та їхніх сімей, співпрацюючи з організаціями з усього світу, приділяючи особливу увагу підтримці досліджень ракових захворювань, захисту тих, хто пережив домашнє насильство, покращенню наших спільнот та заохоченню дітей дотримуватися своєї мрії.

Дізнайтеся більше на сайті www.MaryKayGlobal.com, шукайте нас у Facebook, Instagram і LinkedIn або стежте за нами в Twitter.