Даллас, США, 16 липня 2024
Косметичний бренд, міжнародна компанія з розвитку підприємництва Mary Kay Inc.
ДРУГИЙ РІК ПОСПІЛЬ отримала всесвітнє визнання як Бренд #1 прямого продажу засобів догляду за шкірою та декоративної косметики у світі* за даними Euromonitor International.
*Джерело: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care, випуск 2024, за обсягом продажу у грошах, дані за 2023 рік
Нагадаємо, компанія була визнана Брендом #1 прямого продажу засобів догляду за шкірою та декоративної косметики у світі за даними Euromonitor International, випуск 2023, за обсягом продажу у грошах, дані за 2022 рік. Це визнання ми отримали у рік, коли компанія відзначала свою 60-ту річницю, продовжуючи справу Мері Кей Еш щодо розширення можливостей жінок ВЧОРА, СЬОГОДНІ, ЗАВЖДИ.
Ми пишаємося отриманням цього визнання вдруге та лишаємося вірними своїм цінностям і продовжуємо збагачувати життя жінок у всьому світі.
Euromonitor International – провідна компанія, що надає послуги з глобальної бізнес-аналітики, аналізу ринків та розуміння запиту споживачів та має більш ніж 50-річний досвід маркетингових досліджень у понад 100 країнах світу. Визнання цією компанією досягнень Mary Kay свідчить не лише про високу якість продукції та послуг бренду, але й про його широку присутність на світовій арені, що постійно зростає.