Даллас, США, 22 жовтня 2025
ДАЛЛАС – (BUSINESS WIRE). – The DEC Network у партнерстві з Інститутом лідерства у сфері підприємництва імені Спірса при бізнес-школі Cox Південного Методистського Університету та компанією Mary Kay Inc. провели саміт Women of Innovation 6 серпня 2025 року. Захід проходив у форматі «базового табору» на території бізнес-школи Cox.В межах DFW Startup Week 2025, організованого The DEC Network та Capital One, відбулося 47 базових сесій, 4 саміти, 21 ком’юніті-подія та понад 300 виступів спікерів. Цей безкоштовний тижневий захід став другою за розміром стартап-подією у США, об’єднавши майже 10 000 підприємців, інвесторів, лідерів корпоративних інновацій і агентів змін з усіх сфер бізнесу.
За підтримки Mary Kay, саміт Women of Innovation був присвячений жінкам-підприємницям і створенню можливостей для економічного розвитку, нетворкінгу, навчання та залучення інвесторів. Завершенням події став Women’s Marketplace – простір, де місцеві підприємниці могли презентувати власні бізнеси.
Mary Kay представила свою інновацію в б’юті технологіях – інструмент на базі штучного інтелекту "Підбір тональних засобів", digital-інструмент, який допомагає споживачам легко підібрати ідеальний відтінок тонального засобу – перша така розробка у сфері прямого продажу¹.
«Протягом понад 60 років Mary Kay надає жінкам можливість брати контроль над своїм майбутнім через підприємництво», – додала Віржіні Найжон-Малек. – «Наші Незалежні Консультантки з краси отримують від компанії не лише інноваційні інструменти для ведення бізнесу онлайн і офлайн, але й світовий рівень освіти, що допомагає їм досягати успіху в конкурентному середовищі. Саміт Women of Innovation відображає цей дух, створює простір для розвитку, взаємопідтримки та натхнення. Коли жінки зростають як підприємниці, вони підносять суспільство навколо себе».
«Ми пишаємося партнерством із Mary Kay, яке допомагає підсилити роль жінок у підприємництві. Створюючи можливості та простір для визнання в межах DFW Startup Week, ми забезпечуємо більш справедливий доступ до ресурсів і професійних спільнот», – сказав Білл Чін, генеральний директор The DEC Network. – «Надихаючи жінок на досягнення підприємницького успіху, ми стимулюємо інновації та зміцнюємо довгостроковий економічний розвиток у США та за їх межами. Бізнеси, засновані жінками, сьогодні приносять мільярди доларів в економіку – це яскраве свідчення того, що підтримка їхнього розвитку є не лише питанням рівності, а й розумною економічною стратегією.»
Переглянути відеоогляд DFW Startup Week 2025 можна за посиланням.
Цікаво знати:
Mary Kay тричі поспіль – у 2023, 2024 та 2025 роках – визнана Брендом №1 прямого продажу засобів догляду за шкірою та декоративної косметики за даними Euromonitor International². Це підтверджує відданість компанії цифровим інноваціям та розвитку жінок-підприємиць по всьому світу.
У США діє 14,5 мільйонів бізнесів, що належать жінкам – це 39,2% усіх компаній, які забезпечують роботою 12,9 мільйона людей (приблизно 9,6% робочої сили) і генерують 3,3 трильйона доларів доходу³.
Якби жінки брали участь у підприємництві на рівні з чоловіками, світовий ВВП міг би зрости на $2,5–5 трильйонів, а ВВП США – на $1 трильйон протягом наступного десятиліття⁴.
1. Компанія Mary Kay Inc. має виключні права на використання цього інструменту протягом перших 12 місяців із моменту запуску.
2. «Джерело: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care, випуск 2025, за обсягом продажу у грошах, дані за 2024 рік».
3. Entrepreneurs HQ, Ліам Остін (9 червня 2025 р.), “60+ фактів і тенденцій про жінок у бізнесі: статистика 2025 року та майбутні перспективи”. https://entrepreneurshq.com/women-in-business-statistics/?utm_source
4. Комітет Сенату США з питань малого бізнесу та підприємництва (26 липня 2023 р.), “Звіт про жіноче підприємництво та володіння малим бізнесом”.