Зустрічайте майбутнє: Інструмент на базі штучного інтелекту

Вперше в індустрії прямого продажу Mary Kay представляє інструмент на базі штучного інтелекту (ШІ) "Підбір тональних засобів" – інноваційний інструмент, що використовує передові технології для сканування обличчя за допомогою мобільного телефону чи персонального комп’ютера та надання персоналізованих рекомендацій відтінку всього за кілька секунд. 

Даллас, США, 23 вересня 2025

Унікальність цього інструмента на базі штучного інтелекту полягає в тому, що він ґрунтується на науково розробленій шкалі, яка забезпечує інклюзивне й точне розуміння різноманіття відтінків шкіри людини.

(Відео надано Mary Kay Inc.)

Вперше в індустрії прямого продажу цей digital-інструмент використовує передові алгоритми

 штучного інтелекту, щоб просканувати обличчя користувача за допомогою смартфона та надати персоналізовані рекомендації відтінку за кілька секунд. Його особливіст

ь полягає у використанні науково обґрунтованої шкали, що враховує широкий спектр відтінків шкіри.

 Технологія фіксує тон шкіри користувача за допомогою камери та зіставляє його з найбільш відповідним відтінком тонального засобу Mary Kay, аналізуючи тон шкіри та відповідні RGB*-значення продуктів Mary Kay. Mary Kay має ексклюзивні права на цей інструмент, що робить його справжнім проривом в індустрії прямого продажу**.

«Інструмент на базі ШІ "Підбір тональних засобів" підтримує наше бачення бути рушійною силою змін у світі краси – як у сфері прямого продажу, так і за її межами», – сказала доктор Люсі Гільдеа, головна директорка з бренду та наукових досліджень Mary Kay (Chief Brand and Scientific Officer – CBSO). «Ми впроваджуємо інноваційне глобальне рішення для підбору відтінку за допомогою ШІ, допомагаючи споживачам знайти свій ідеальний тон серед різноманітних текстур у портфоліо тональних засобів Mary Kay®. Використання б’юті-технологій відкриває унікальні можливості для розвитку категорії та формування нового покоління б’юті-спільноти».

Інструмент на базі ШІ "Підбір тональних засобів" відповідає зростаючому попиту на гіперперсоналізовані, технологічні б’юті-рішення на тлі ширших культурних та технологічних трансформацій. Як Бренд №1 у світі в категорії догляду за шкірою та декоративної косметики у сфері прямого продажу за даними Euromonitor International протягом трьох років поспіль*** (2023, 2024 і знову 2025), цей запуск ще раз підкреслює відданість Mary Kay цифровим інноваціям, інклюзивності та підтримці Незалежних Консультантів з краси у всьому світі.

«Запуск нашого ШІ-інструмента для підбору тональних засобів – це ще одне підтвердження нашої відданості інноваціям у персоналізованій красі», – сказав Джеймс Вотлі, директор з інформаційних технологій Mary Kay. «Завдяки ексклюзивній технології ШІ у сфері прямого продажу ми можемо надавати рекомендації щодо відтінків за лічені секунди, роблячи споживчий досвід інтуїтивним, інклюзивним та приємним. Наші Незалежні Консультанти з краси Mary Kay тепер мають потужного цифрового партнера, який підсилює їхній бізнес, зміцнює довіру клієнтів і переосмислює, як саме краса може бути представлена у світі технологій».

Інструмент вже доступний на окремих ринках і буде поступово запроваджуватися у світі впродовж найближчих місяців.

Основні переваги інструменту на базі ШІ "Підбір тональних засобів":

Бюті-технології: Камера користувача здійснює відстеження в реальному часі з точним визначенням 151 точки обличчя

Інклюзивність: інструмент "Підбір тональних засобів" від Mary Kay побудований на власній 10-рівневій шкалі відтінків, створеній для точного відображення широкого спектра тонів шкіри з урахуванням інклюзивності та максимальної точності.

Ефективність: У споживчих тестах 83% користувачів зазначили, що з великою ймовірністю придбають рекомендований відтінок. У тестах із Незалежними Консультантами з краси Mary Kay 100% респонденток заявили, що вони із задоволенням використовуватимуть цей інструмент у своїй роботі.

Доступність: інструмент "Підбір тональних засобів" інтегрований в онлайн-шопінг Mary Kay, доступний на сторінках продукції, або у розділі «Каталоги» сайту www.marykay.ua  Користувачі можуть легко відсканувати обличчя та миттєво знайти свій ідеальний відтінок.

Конфіденційність: інструмент на базі ШІ "Підбір тональних засобів" не зберігає та не обробляє біометричні дані.

 

* Код RGB означає «red, green, blue» (червоний, зелений, синій). Це колірна модель, яка використовується в цифровій обробці зображень та комп’ютерній графіці для відтворення кольорів. Кожен колір представлений комбінацією значень червоного, зеленого та синього, що зазвичай варіюються від 0 до 255.

** Mary Kay Inc. володіє виключними правами на цей інструмент протягом перших 12 місяців від моменту запуску.

*** «Джерело: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2025 Edition, обсяги продажів за роздрібними цінами (RSP), дані за 2024 рік».