Даллас, США, 10 липня 2025
«Mary Kay піднялася на 9-те місце у рейтингу Forbes, покращивши торішній результат (10-те місце). Компанія активно підтримує жіночі ініціативи по всьому світу: надає стипендії жінкам з представників меншин, які прагнуть розвиватися у STEM-галузях, та співпрацює з неурядовими організаціями, такими як Global Shea Alliance. Ця організація допомагає жінкам у Західній Африці, зайнятим у виробництві масла ши, отримати економічну незалежність і нові можливості.
Фонд Mary Kay Ash Foundation щороку жертвує мільйони доларів на дослідження раку та підтримку організацій, які борються з домашнім насильством.
Загалом компанія вже інвестувала близько 230 мільйонів доларів у глобальні благодійні програми та партнерства, що позитивно вплинули на життя мільйонів жінок у всьому світі. Також Mary Kay співпрацює з організацією The Nature Conservancy, яка спочатку зосереджувалась на захисті прибережних екосистем у штаті Техас, а нині реалізує міжнародні проєкти з відновлення коралових рифів і збереження біорізноманіття океанів», – зазначає Люсі Ґільдеа, Головна директорка з бренду та наукових досліджень Mary Kay Chief Brand and Scientific Officer (CBSO)
Mary Kay — єдиний бʼюті-бренд у топ-15 рейтингу.
Mary Kay — єдина компанія прямого продажу в топ-50.
Forbes - це авторитетне, незалежне й глобально визнане видання. Рейтинг Best Brands for Social Impact створено у партнерстві з HundredX на основі річного опитування 165 000 американських споживачів, які залишили понад 4,4 мільйона оцінок щодо 3 900 брендів.
Учасники оцінювали бренди, які вони реально використовують, за чотирма ключовими критеріями:
- цінності бренду та довіра до нього,
- соціальна позиція,
- сталість,
- підтримка спільнот.
У результаті сформовано топ-300 брендів із найбільшим соціальним впливом. Участь у рейтингу безкоштовна, і потрапити до нього могли лише бренди з присутністю або активним бізнесом у США.
Дякуємо, що обираєте Mary Kay!